zwanger met mirena?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb al anderhalf jaar een mirena spiraaltje nu is het zo ik was elke maand gewoon op tijd ingesteld alleen nu ben ik ineens drie weken over tijd. Ik heb vorige week al een test gedaan en die was negatief. Ik heb wel pijnlijke borsten enzo (ik heb trouwens al een zoontje van 1 jaar en 8 maanden). Nu vroeg ik me af zou het mogenlijk zijn dat ik toch zwanger ben?

Groetjes Shirley

hoi,

ik ben toevallig ook bezig geweest met die vraag of je met mirena zwanger kunt raken. Ik heb ook een mirena spiraal gehad en deze is er vorige week uitgegaan na anderhalf jaar. Ik dacht ook even dat ik zwanger was, pijnlijke en grotere borsten gaven mij die twijfels. Omdat ik ook veel andere vage klachten had sinds het mirena spiraal wilde ik deze toch weer laten verwijderen, en dus ging ik naar mijn huisarts, die  zei mij dat ik eerst een test moest doen,en natuurlijk bleek ik niet zwanger te zijn. Overigens is die kans 1 op de 500 dus heel erg klein. Maar misschien is het bij jou wel raak. Als dat zo is lees ik dat vast wel een keer.

succes

Terug
Bovenaan