zwanger met ovulatietesten?

A

Anoniem

Guest
Hoi,hoi,ben 29 jaar en wil heel graag mama worden!
Net als iedereen denk ik ;)
Nu vraag ik me af hoe lang jullie ovulatietesten hebben gebruikt en waneer dan zwanger?
Ben een beetje wanopig na alle ellende afgelopen jaar.
Liefs pupke

Hoi,
Ik ga nu met de vierde ronde beginnen met de testen. Ik gebruik die van sensitetst.
Maar de meeste verhalen die ik hoor zijn positief over de ovulatie testen.
Binnen 2 a 3 maanden heb ik al vaak gelezen.

Ik hoop jou binnenkort te mailen dat het bij ons in 4 maanden is gelukt.
Ik vind dat het erg veel rust geeft als je weet wanneer je vruchtbaar bent. Aangezien het na een paar maanden niet echt leuk meer is om maar op de gok te vrijen.
Het worden hoe dan ook een soort verplichte nummertjes.

Ik hoop dat je snel zwanger bent.
Groetjes daisy  

Hoi pupke.
Na 3 verschillende cycli (44 dgn, 26 dgn, 31 dgn) ben ik ook aan de ovulatietesten gegaan. Ik had die van predictor, wilde eerst even proberen hoe alles werkte voordat ik die van sensitest ging bestellen. Ik was de eerste ronde met ovulatietesten al gelijk zwanger geworden!
Ik hoop dat ze bij jou ook snel werken!

Liefs Eva (16 weken en 6 dagen zwanger)

Ik gebruik ook ovulatie testen, maar snap het niet zo goed. Moet je nou als de ovulatietest positief is gemeenschap hebben of nou net als je ovulatie verbij is?

Wie weet het antwoord!!!!

Ik heb dat namelijk eens gelezen. We gebruiken nu 2 maanden de ovulatietesten en hebben meestal gemeenschap als de test 2 streepjes vertoond.

Groetjes Johanna

Hoi Johanna.

Bedankt voor je felicitatie!
Wanneer je binnen 24 a 36 uur na de positieve ovulatietest gemeenschap hebt is de kans om zwanger te worden het grootst! Ik hoop voor je  dat ze snel werken!

Groetjes Eva

Ik gebruik ze nu 5 maanden.
Ik ben erachter gekomen dat ik niet altijd een ei heb door middel van die testen. Ik had ze ook van sensitest.
Ik heb nu 2 x postief getest. Waaronder nu 1tje een week geleden, dus hopelijk helpt het ons ook om eindelijk zwanger te raken.
Sinds 2 maanden heb ik een onregelmatige cyclus, dus weet ik helemaal niet meer wanneer we moeten klussen, dus is die test echt een uitkomst!!

Terug
Bovenaan