Zwanger met Pap3a2 vader wilt niet.

<p>beste mensen,</p><p>het volgende wil ik graag met jullie delen en graag advies.</p><p> </p><p>ik ben 8 weken zwanger van een scharrel (ex) eerste instantie was hij oki en reageerde hij positief. Dit omdat ik heb uitgelegd dat ik pap3a2 heb en zwanger (zelfde dag achter gekomen).</p><p> </p><p>Vandaag bij de GN geweest en alles ziet er rustig uit. Hartje klopt en pap3a2 heeft geen invloed op mijn kindje. Ben hier heel blij mee. Ik heb hem hierover geïnformeerd en hij zei t volgende; dan heb ik liever dat je het weghaalt als t geen invloed heeft op je baarmoeder. </p><p> </p><p>Ik heb hier heel rustig op gereageerd en hem duidelijk gemaakt dat ik het ni wil weghalen. Hij zou begrijpen dat als t invloed heeft op mijn (baarmoeder) dat ik t zou willen houden maar dit is t geval niet.Ik wist dat de kans groot is dat ik dit alleen zou doen, en staat hier helemaal achter.</p><p>Graag jullie advies hoe ik hiermee om moet gaan.</p>

Pap 3a2 zit toch bij je baarmoeder mond en heeft niks met het kindje te maken ?
ik kreeg ook te horen dat ik
pap3a heb ... na 7 weken was de poliep doormiddel van de hormonen helemaal weg... sorry maar door dit ga je toch geen kindje weg halen ??? 

Hi nee dat zeker weten niet. Hij dacht dat het schadelijk vooral voor mij kon zijn en hij zou er achter staan als ik dus meer risico zou lopen op baarmoederhalskanker dit is dus ni het geval waarop hij zegt dan heb ik liever dat je het kindje weghaalt. 

Dit ga ik dus ni niet ik sta achter mijn beslissingen ben dus best geschrokken van zijn reactie en heb hier advies in nodig hoe ik hiermee moet omgaan

Terug
Bovenaan