Zwanger met spiraal?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben een jonge meid van 19 jaar en nu vroeg ik me af of ik zwanger was.

De hele dag door heb ik een leeg gevoel in mijn maag.
Ook een hele opgezette buik en pijnlijke borsten en tepels. Ook zijn mijn borsten aan het groeien want rechts is groter dan links.
Soms rommelen me darmen en heb weinig zin meer om te vrijen.
Ik heb een test besteld via internet en die hoop ik morgen binnen te krijgen.

Nu wilde ik vragen of mensen dit herkennen, met of zonder spiraal.

Ik ben wanhopig!!

Als het zo is, is het nou eenmaal zo en is het kind van harte welkom, maar ik vind mezelf toch wel erg jong. Ik heb wel een vaste relatie. Ook hierover hoor ik graag een mening!

Groetjes!

Ik heb wel eens gehoord dat je inderdaad wel zwanger kan zijn ondanks dat je een spiraaltje hebt. Maar ja, een test geeft alleen de zekerheid.

Succes

Groetjes

hey Norahtje,

Wat vervelend dat je zo wanhopig bent. Ik hoop voor je dat de uitslag mag zijn wat het beste is in jouw situatie.
Weet je vriend ervan? en zo ja, hoe reageerde hij op dit moment? succes morgen met het testen!

Liefs, Hes

Niks is helemaal betrouwbaar en ook ik ben weleens zwanger geraakt met een spiraaltje. Door het verwijderen hiervan is het waarschijnlijk na 3 weken toch misgegaan. Mijn eerste zwangerschap (ook misgegaan) was op 20-jarige leeftijd. Ik had dolgraag dat kindje gekregen, maar iedere situatie is weer anders. Als je zwanger blijkt te zijn en je wil het houden, zou ik me door leeftijd niet tegen laten houden.

Liefs Supertje

Hey meid,

Heb je al getest? wel schrikken lijkt me, als het nog niet gepland is maar wellicht wel welkom. Succes!

Hoi hoi,

Ik heb een test gedaan en die is negatief....
Gelukkig, maar als het zo was, was het welkom.
Ik ben gisteren ook ongesteld geworden.

Bedankt voor de reacties!

Terug
Bovenaan