Zwanger met vleesbomen!

Hai,

Ik zoek vrouwen die een vleesboom hebben en zwanger zijn.
Ik zelf ben 3 maanden geleden bevallen van een meisje met 21 weken.
Ik had vleesbomen die wel aan de buitenzijde van mijn baarmoeder zitten. op zich doen vleesbomen geen kwaad zeggen ze, maar toch is dit gebeurd. Ook had ik een blaasontsteking en infectie in de placenta. de vraag is nu dus ook door wat deze ontijdige geboorte heeft plaatsgevonden. Door de vleesbomen of door de blaasontsteking of een combinatie?

Ook wil ik graag weten of er vrouwen zijn die na een vroeggeboorte weer zwanger zijn geworden. ging dit snel? was je bang?
ik ben nu 32 jaar en wil zo graag kinderen. Ik hoop dat het ons zo gegund is want verder zijn wij gezond en was onze baby ook gezond.
hebben jullie last van vleesbomen? Is de zwangerschap goed verlopen?
 
Hoi
Wat vreselijk zo’n late miskraam! Ik kan alleen zeggen dat ze bij de zwangerschap van mijn 2de ook een grote vleesboom zagen aan de buitenkant en ik ben gewoon bevallen van een gezonde zoon. Inmiddels zien ze de vleesboom niet meer, die was gegroeid door de zwangerschap. Mijn oma had allemaal vleesbomen in haar baarmoeder, en toch is mijn vader gezond ter wereld gekomen ( had alleen wat minder plek ?) Ik denk dat het door de infectie van de placenta is gekomen en dat is gewoon domme pech. Het lijkt me dat je gewoon weer zwanger kan worden hoor! Heel veel succes en niet te veel zorgen maken!
 
Wat vrezelijk om zo vroeg in de zwangerschap al je kindje te moeten verliezen.. Sterkte.. 
Bij mijn eerste echo (was toen 5w4d) werd er ook een vleesboom ontdekt... Bij elke echo zat het er nog... Tot gisteren.. Gisteren had ik de 20 weken echo en was hij niet meer te zien. Bij mij zit hij inwendig... 
Een vleesboom kan idd voor een te vroeg geboorte zorgen.. Een blaasontsteking kan volgens mij niet voor een te vroeg geboorte zorgen... Maar een rn infectie in je placenta net als de vleesboom wel...
Heb je de oorzaak uit laten zoeken???
 
 
Terug
Bovenaan