(zwanger) misschien!

A

Anoniem

Guest

Hoi ik zal me even voorstellen ben carola 21 heb een dochter naomy 5 maandjes oud en een vriend robin 30 we wonen  samen.

Nu zit ik met het volgende ik heb deze vraag al gesteld op het zwanger zijn forum maar daar heb ik geen antwoord gekregen dus
ik zit met volgende ik ben na me bevaling al   5 maanden aan vloeien ook vloeien van de bevaling erbij dan maar ik verloor alleen oud bloed nu ben ik naar de dokter geweest en kon pillen krijgen maar moest eerste testen want stel je zwanger zou zijn dan zorgen die pillen er voor dat je een miskraam krijgt is soort schoonmaak zeg maar ik dus testen wat blijk ik ben dus zwanger echt heel onverwacht nu gisteren een echo gehad maar niks op te zien wel dat me baanmoedermond dicht zat nu kan het zijn dat tevroeg een echo gehad heb en dat ik ongerveer 4 weken zo iets ben over week weer testen is ie dan ook positief dan week later een echo en moet er iets te zien zijn nu mijn vraag heeft iemand dat ook gehad dat er op de echo niks te zien was maar tog zwanger blijkt te zijn   heb wel veel hooftijp heb het koud terwijl ik altijd een kachel voor me vriend was nu dus ander zom drink super veel cola ben geen cola drinker normaal witvloed heb ik en ruik echt heel goed soms wel handig haha somige dingen ruiken erg lekker van eten ik eet ook kei veel pfff ik hoop iemand antwoord voor me heeft of zegt wat die denkt zou ik wel of niej zwanger zijn trouwens sinds 6 dagen geen bloed meer verloren 3 de dag een ienimminie beetje nog   liefs carola w8w8w8w8w word er gek van

Hoi Carola, ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar ik wil je niet ongerust maken. toen k 9 weken zwanger was konden ze ook geen vruchtje vinden, blijkbaar zat hij in mijn eileider. Hebben ze helaas operatief moeten verwijderen. Op de echo konden ze dus heel goed zien dat ik zwanger was. Sterkte.

hoi in me eilieders zat gelukig niks daar is gelijk naar gekeken dus daar ben ik wl blij om groetjes carola

Maar als je zwanger zou zijn dan zouden ze dat toch op echo moeten zien?   Of in ieder geval met een inwendig onderzoek?

tipje voor schrijven berichtje....punten tussen je zinnen zetten, leest wat makkelijker

hahaha jah idd zie nu pas niej opgelet eigelijk neej ze heeft inwendig gedaan en zag dat me baanmoeder dicht zat maar verders niks   maar daarom moet ik over 2 weken trug komen.omdat   ik miss heel pril ben 4 weken zo of korter dus afwachten maar.maar ik lees meer verhalen op inter net dat heel veel een te vroege echo hebben waar niks op staat   dus weet het niej ben best geneigt om te testen pfff zo onzeker nu.eigelijk verheug ik me er stiekum op maar dat moet ik dus niej doen maar kan niej laten pfffff groetjes carola

Terug
Bovenaan