Zwanger na 13 maanden!!

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Chantie (forum naam), 26 jaar kom uit flevoland. verliefs, verloofd, getrouwd en ik zwanger ;-)
30 december was de laatste dag van mijn menstruatie. 25 januari had het weer zo moeten zijn. Normaal komt hij tussen 11 en 12 uur maar gisteren avond om 20.30 nog steeds niet. Manlief een test laten halen en jawel het is overduidelijk. We zijn zwanger. En dit na 13 maanden.
Zondag vieren mijn ouders hun verjaardag dan wil ik het ze eigenlijk al gaan zeggen, en woensdag avond eten we bij mijn schoonouders en die willen we het dan gaan vertellen. Het is nog wel heel pril. 27 dgn maar zijn er zo blij mee. Maar vind het ook zo eng. De kans dat het mis gaat is natuurlijk aanwezig. Maar daar denk ik maar snel niet aan.

Wanneer hebben jullie het anderen verteld??

Hoi! Ten eerste gefeliciteerd!

Ik heb mijn familie pas verteld rond 9 wken deze zwangerschap de vorige al een stuk eerder rond 4 a 5 weken geloof ik. Dit is echt per persoon verschillend.. Ik ben een alleenstaande moeder dus vond ik het moeilijk om mijn moeder te gaan vertellen dat ik weer zwanger was.

Chantie.... Meid wat goed toch!! Ik weet precies hoe je je voelt... Maar ik moet je zeggen, die angst gaat weg naarmate je meerdere dagen veilig van de wc afkomt hoor!

Ik heb zelfs momenten dat ik er niet eens aan denk dat het fout kan gaan!

Wij hebben het onze ouders, en beste vrienden meteen verteld en was toen ff ruim 4 weken zwanger...

Allebei 13 maanden bezig geweest... Goed man! Ben echt super blij voor je!

liefs!

Hallo Chantie.

Ten eerste van harte gefeliciteerd...
Na zo'n lange tijd is t wel iets waar je blij van word..

Enja het is wel pril.. maar ook ik kan mijn mond niet houden toen ik zo'n 4 en halve week was..

Je kan het ze vertellen, en dan vertel je gelijk we weten dat het heel pril is maar we zijn er blij mee!!

Maar denk da de ouders van jullie beide maar al te blij zijn als jullie het ze vertellen :)

Dan wille de oma's al te graag mee na de eerste echo hihi

Kortom, jullie moeten doen wat jullie willen.. bedoel.. al zeg je het pas als je een buik krijgt... het blijft altijd een risico! vind ik persoonlijk..

Hoop dat je er iets aan gehad hebt!!

groetjesss Mariska

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

ik heb het gelijk verteld aan mn ouders, opa en oma en mn tantes en ooms.
heb om en om een bbz gehad. (eerst bbz, toen mn dochtertje,toen weer bbz en nu 22 weken zwanger)
ik heb het om verschillende redenen gelijk verteld.
1, omdat ik zooooo blij was,
2 omdat mocht het fout gaan, ik hun steun hard genoeg kon gebruiken.

succes met t vertellen :)

liefs, do

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben nu zelf 31 weken zwanger, maar hiervoor ben ik ook zwanger geweest maar dat kindje is overleden met 32 weken zwangerschap door het gevolg van het hellp-syndroom.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het na 9 weken verteld aan mijn moeder. Mijn partner heeft geen ouders. Na 10 weken hebben wij het verteld tegen mijn partner zijn zus en na 3 maanden mocht iedereen het weten.

Nu met deze zwangerschap hebben wij het bewust 3 maanden stil gehouden gehouden, dit om de bezorgdheid bij iedereen nog even weg te houden. Maar het was niet makkelijk om het zo lang stil te houden, hoor!

Het hellp-syndroom komt pas later in de zwangerschap voor, dus nu zit ik meer in een risico, dus is iedereen nu extra bezorgd! Van de ene kant wel erg fijn, maar soms denk ik van kan het niet iets minder, maar ja, iedereen bedoeld het goed!

Succes met de zwangerschap!

Groetjes,
Susanne
en een vlinderkus van Anouk
www.anoukkeyner.vlindersite.nl

Terug
Bovenaan