Zwanger na 1e ICSI!!!

Ik kan het bijna niet geloven, maar ik ben zwanger na de 1e icsi!!!
Eindelijk, 25 maanden nadat ik met de pil gestopt ben is het dan zover, een dikke + op de zwangerschapstest!!
Het heeft even geduurd voordat wij wisten dat we een kans hadden met icsi, het zag er allemaal niet zo goed uit bij mijn mannetje.
Het was ook nog even spannend of er een terugplaatsing kon plaatsvinden, vanwege mijn hoog risico op overstimulatie, ik had namelijk 29 follikels.

Meiden die nog bezig zijn, geef de moed niet op. Bij ons leek het uitzichtloos en nu toch zwanger, ongelooflijk!!!!!!!!

Liefs Pink

Hoi Pink,

Ik ben net niet op dit forum, dus je kent me waarschijnlijk nog niet. Super gefeliciteerd!!! Geniet lekker van deze mooie tijd, leuk om een positief verhaal te horen!!

Groetjes Liv
1e IUI gehad,  NOD 1 nov  

hey meid.... super zeg, van harte gefeliciteerd !!!! het is je van harte gegund meid....

wij zijn nu 4 jaar bezig en zijn nu bezig met ivf,zo krijg ik ook weer wat hoop!!  ik heb binnenkort een punctie maar zie er echt zo tegen op, niet normaal....

maar het moet he.....   maar meissie ga lekker saampjes genieten, en ik hoop je snel weer te horen.... dikke kus van wendy

Hoi Pink,

Super gefeliciteerd met je zwangerschap, eindelijk he? Je geduld wordt toch beloond. Wij hebben nu zelf 4x IUI gehad (gisteren de 4e) en wordt dit niks dan gaan we verder met IVF (zijn ook al bezig sinds november 2006 en vorig jaar nog een miskraam gehad).

Jij zegt het zaad was slecht bij jouw mannetje, wat is slecht? Hoeveel waren het er dan?Was bij de 1e IUI bij mijn mannetje ook, maar 700.000 zaadcellen terwijl er dat eigenlijk 1 milj moeten zijn.
Maar goed, het is jullie toch maar mooi gelukt, echt super!

Groetjes Wijstje

Terug
Bovenaan