Zwanger na 2 miskramen maar geen symptomen

Hoi allemaal,
Ik ontdekte 5 dagen geleden dat ik terug zwanger ben! Nu ben ik dus 4+4 weken ver. Ik heb al 2 miskramen gehad waarvan 1 een leeg vruchtzakje was op 11 weken en 1 spontane op 6 weken.
Nu ben ik super bang dat het opnieuw mis zal gaan. Ik had eerst wat gevoelige borsten maar deze zijn nu bijna volledig weg. Ik voel me totaal niet zwanger. Morgen moet ik voor een bloedonderzoek en ik heb al 1 gepland binnen 3 dagen ook om de waarden op te volgen maar ik heb er geen goed gevoel bij. Ik hoop dat het tussen mijn oren zit! De eerste 2 miskramen maakten me mentaal een wrak en dit wil ik niet nog eens meemaken want ik weet niet of ik dat aankan.
Zijn hier mama’s die dit ook hebben ervaren?
Ppffff ik loop bijna de muren op
Bedankt om te luisteren
 
Oef, spannend hoor! Hopelijk brengt het bloedonderzoek deze keer wel goed nieuws. Mijn zoons zijn het resultaat van zwangerschap nummer 4 en 6, de rest is bij mij ook mis gegaan. (En zeker de eerste twee hebben bij mij best wel heftige mentale impact gehad, al waren de 3e en 5e zwangerschap natuurlijk ook bepaald niet leuk toen het mis ging.) Ik moet zeggen dat ik bij de zwangerschappen van mijn zoons ook vrijwel meteen een beter gevoel had bij de zwangerschap, maar dat ook in die zwangerschappen de symptomen sterk konden wisselen en ik heb die keren ook bloedverlies gehad - en ben ik daar ook zeker wel af en toe gespannen en angstig door geweest. Je staat er toch nooit meer helemaal zo onbevangen in als je hebt meegemaakt dat het misging.

Ik hoop van harte voor je dat het ondanks je voorgevoel toch goed zit deze keer. Heel veel sterkte met alle spanning!
 
Hopelijk is alles goed! 
Ik heb nu 2 miskramen gehad. Een bij 8 weken en een bij 5. Bij beide verdwenen mijn symptomen ook (moe en borsten) en had ik daardoor zelf al het gevoel dat het niet goed was. 
Maar iedere zwangerschap is anders en door de angst en twijfels ga je natuurlijk veel meer letten op de aan- of afwezigheid van symptomen. Vergelijken met wat je al hebt meegemaakt is logisch, maar onthoud dat het niet per se hetzelfde hoeft te zijn bij een nieuwe zwangerschap. Ik heb ook angsten, maar probeer wel vooral te genieten van de tijd die ik heb als ik nog niet weet of het echt niet goed is. Ik gun jou hetzelfde en hoop echt dat alles goed zit xx
 
Hey!
Ik heb ook een miskraam gehad vorige maand. Nu ben in weer zwanger en had ik voordat ik wist dat ik zwanger was zo'n 4 dagen last van maagzuur en daarna niks meer. Nu beginnen mn borsten pas weer wat gevoelig te worden. Het kan dus nog alle kanten opgaan! Symptomen komen en gaan heb ik het idee??‍♀️
Ik ben nu ook 4 weken en 6 dagen ver. Bij mijn vorige ging het fout met 5 weken en 5 dagen.

Heb je verder geen bloeding of misschien krampen gehad? Ik ga duimen dat er wat goeds uit je bloedonderzoek komt!!
 
Hey, 
Ik had vrijdag morgen heel licht bloedverlies enkel bij het afvegen gepaard met lichte krampen. Dat is sinds dien gestopt ook de krampen waren echt heel minimaal. Last van maagzuur heb ik ook! En mijn borsten zijn iets gevoeliger maar niet veel. 
ik doe ook nog om de 2 dagen een test en die wordt wel duidelijker en duidelijker maar de dr wist me wel te vertellen dat HCG de eerste 2 dagen van een miskraam nog kan stijgen voor ze dalen. Maandag dus opnieuw bloed laten trekken en dan bang afwachten op de resultaten. 
raar om zeggen maar ik heb er al vrede mee dat het mis kan gaan. 
precies of ik me mentaal al heb voorbereidt 
 
Hey, 
ja hoor! Bloedwaarden waren goed. Eerste afname 153 en 2de 825 met een weekend er tussen. Wel opnieuw paniek gehad want terug bloedverlies. Naar de gynaecoloog geweest hiervoor. Echo gedaan en zag er correct uit. Vermoedt dat de bloeding van de baarmoederhals kwam. Maar hij heeft me toch thuis gehouden tot aan 30/9 en dan moet ik terug voor een echo want normaal zouden we dan een hartslag moeten zien. Ook schreef hij urogestan voor die in 2 maal per dag moet nemen. 
dus nu terug in spanning afwachten. 
 
Terug
Bovenaan