Zwanger na 2 miskramen

<p>Hallo dames!</p><p>In januari besloten wij voor ons tweede kindje te gaan. We hadden al de verwachting dat we niet direct zwanger zouden zijn, want bij de eerste duurde dat ook 7 maanden.</p><p>Maar na 2 maanden was het al raak! Helaas was er alleen een leeg vruchtzakje zichtbaar op de 10 weken echo. Na nog een week te hebben afgewacht heb ik besloten om met tabletten een miskraam op te wekken. Na 2 maanden was ik weer zwanger! Maar helaas brak een week later toch een (heftige) menstruatie door.<br />Inmiddels zijn we weer 2 maanden verder en heb ik afgelopen weekend weer een positieve test in mijn handen gehad.<br />De twijfel slaat uiteraard gelijk toe. Een aantal dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden verloor ik een paar dagen achter elkaar wat bruinig bloed. Een soort premenstruele spotting. Dit had ik bij de laatste miskraam ook, maar heb ik nooit eerder bij een zwangerschap gehad.<br /><br />Zijn er vrouwen die dit ook hadden, maar gewoon een succesvolle zwangerschap hadden daarna? Volgens de verloskundige kan het een innestelingsbloeding zijn geweest waarbij er wat bloed is blijven zitten en er nu uit komt. Of kan het komen doordat de baarmoeder nu extra doorbloed is.</p>

Jeetje wat naar. Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Je bent gelukkig super vruchtbaar. Ik heb het eigenlijk andersom gehad. Eerst twee miskramen en toen een gezonde dochter gekregen. Toen we voor de tweede gingen was ik helemaal ingesteld op een miskraam dus zijn we vroeg begonnen. Ik raakte ook binnen twee maanden zwanger en toen dacht ik tot twee keer toe dat ik ongesteld werd. Inmiddels ben ik 32 weken zwanger en is het geen miskraam geworden. Het vloeien was rood maar nadat ik de tampon wilde verschonen was het heel weinig en alleen maar bruin. Dag erna dacht ik oké nu breekt het door en was het weer rood en toen na verschonen was dat alles. Toen zei de verloskundige dat het beide kon zijn dus innesteling of miskraam. Ik moest na een week weer testen. Die test was positief en oplopende ik deed toen clear blue met weken. En het was dus uiteindelijk gewoon goed. Mijn ervaring met de miskramen was alleen boem bruin bloed en niet bruin en veel meer. Innesteling leek veel maar niks vergeleken met mijn normale menstruatie. Daarnaast liepen testen snel af met de miskramen en waren al heel snel heel licht. 
Hopelijk heb jij dit ook. 

Hoi mamaatje
Wij zitten na ruim een jaar proberen in het iui traject en zijn nu zwanger en 9 okt eerste echo ik had bij deze zwangerschap ook eerst bruin paarse afscheiding en de volgende dag bloed dus ik naar het ziekenhuis bellen dat we weer opnieuw het iui traject in moesten maar ik had niet echt  het gevoel dat ik ongi was zette niet echt door dus ik test gedaan en heel.licht positief ik weer ziekenhuis bellen of de echo wel door moest gaan en dus 2 dagen later toch de echo gedaan en de zelfde dag ook weer een test gedaan en nog steeds positief en op de echo was wel.iets te zien masr kon ook bloed zijn dus ik bloedprikken en volgende dag uitslag vd gynaecoloog en bleek toch zwanger dus met bloedverlies toch zwanger had ik niet verwacht bij mij is bloed ook altijd dan ongi masr dit keer niet hoop dat je er iets aan hebt en anders ook even bloedprikken

Jep hier! 3 keer zwanger in een jaar.
Eerste 2 keer een miskraam, nooit spott8nf gehad, bij de 3de juist wel en ons dochtertje is nu een jaar. 

Hier bij meerdere miskramen rood/bruin bloed en zette het direct door maar nu ligt er een meisje van een jaar te slapen en bij haar had ik van week 5 tm week 8 rood/bruin bloedverlies. Bij deze zwangerschap had ik ook voor mijn nod bloedverlies. Dus ja, er is hoop! Maar ik snap je angst heeeel goed. Elke keer dat ik naar de wc moest was een martelgang, want dan had ik wéér bloed verloren. Zo onzeker. Maar gefeliciteerd en ik hoop dat het goed gaat! Lieve groet, susanne

Terug
Bovenaan