Zwanger na 2 miskramen

Hallo allemaal :)

Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die ervaring hebben met herhaaldelijk miskramen en hierna een succesvolle zwangerschap gehad hebben.
Zelf ben ik momenteel voor de 3e keer zwanger, omdat ik al 2 keer een miskraam heb gehad en hiervoor tevens gecurreteerd moest worden, voelt de zwangerschap heel erg dubbel voor me..

Volgende week donderdag heb ik de vervroegde echo maar ik vind het zo spannend.. Hopelijk zijn er meer vrouwen die deze ervaring delen zodat we elkaar een beetje kunnen helpen :)


 
3 miskramen daarna 2 goede zwangerschappen. Het blijft spannend. Ik vond de 12 weken grens fijn maar durfde pas echt dingen te gaan kopen enz na de goede 20-weken echo. Ik kreeg in het begin om de twee weken een echo. En die vond ik enorm lang duren. Veel sterkte en hopelijk blijft deze tot de 40 weken plakken.
 
Fijn om te horen Supertje! Kan het me helemaal voorstellen dat je pas met 20 weken echt dingen durfde te halen.. Gelukkig wel moeder geworden van 2 jij dat is fijn om te horen :)

Heel erg bedankt!!
 
Ik snap je helemaal.Heb nu kort achter mekaar 2 miskramen gehad, 1 van een tweeling. De andere miskraam is hel vroeg geëindigd. Maar weefsel nog niet losgekomen. Daarom primulut gekregen. Maar gister avond een licht streepje te zien op de zwangerschapstest van de kruidvat.Super spannend, morgen opnieuw testen. Kan het haast niet geloven.
Jij veel sterkte op de echo! Blijft altijd spannend, ik hoop voor je dat je een goede uitslag krijgt!
 
Terug
Bovenaan