Zwanger na BBZ

Dag iedereen

Vorige week maandag heb ik positief getest op een nieuwe zwangerschap na mijn BBZ in Maart.
Een BBZ waar zelfs de gynae heel raar van opkeek. Mijn HCG steeg perfect, 2 weken lang ben ik elke 2 dagen bloed moeten laten prikken en echo controle gekregen, alle waarden toonden een goeie zwangerschap aan, maar helaas was het vruchtje aan mijn linker eierstok vastgegroeid en hebben ze mijn eierstok en eileider moeten verwijderen via een spoed operatie. Ik had mezelf voorgenomen dat ik mezelf dat niet weer zou aandoen,...
Maar toch, de wens was te groot...
Ik ben terug zwanger en een deel van mij is héél gelukkig, maar een ander (groot) deel van mij is zo bang... Mijn hart klopt in mijn keel...
Heb al 3 keer bloed moeten laten prikken en de waarden stijgen opnieuw heel mooi... Maar vorige week was er terug niets te zien.
De gynaecoloog heeft me gevraagd een week te wachten en dan zien we wel, maar ik kom gek van onwetendheid (klinkt waarschijnlijk heel zielig, maar het is zo)...
Deze week moet ik enkele keren via het ziekenhuis bloed laten prikken en dan is het een ganse dag afwachten alvorens de resultaten te zien zijn...
Begin deze week stonden de waarden op 1700 en ik mag volgende week maandag terug op controle gaan in de hoop dat ze dan iets zien, want tegen dan zouden de waarden op een + 13500 moeten staan...

Iemand tips hoe ik mezelf wat kan kalmeren?
 
Terug
Bovenaan