Zwanger na bijna 4 jaar dus kom voorzichtig eens kijken..

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vandaag heb ik de stoute schoenen eens aangetrokken en meld ik me hier als 'zwangere'. Mijn man en ik zijn bijna 4 jaar bezig geweest en we hebben het dan ook niet voor niks gekregen. Operatie, miskraam, 6 x iui en 1 x ivf. Gisteren zijn we erachter gekomen dat ik na al dat vechten zwanger  ben na onze eerste ivf! We zijn dus HEEL ERG BLIJ!
Helaas maak ik wel een verhoogde kans op een buiterbaarmoederlijke zwangerschap en weer een miskraam dus het is nog even heel spannend. 20 november heb ik een vroege echo om te kijken of het embryootje op de goede plek zit (in de baarmoeder dus) en of er al een hartje klopt. Conclusie: we zijn vreselijk blij maar vinden het ook weer eng.
Ik heb jaren geschreven op het forum 'als zwanger worden langer duurt' maar ik wil vooruit kijken dus hoop jullie ook snel te leren kennen!

lfs ing

Hoi Inge !

Wat een aangrijpend verhaal, hoop dat alles goed gaat verlopen.
Mag ik vragen waar je vandaan komt, ik ken namelijk ook een Inge met ongeveer zo'n zelfde verhaal als  jou, dus misschien ben je het wel!

Hoop wat te horen,

Groetjes Patty (31 wk.)

Hoi Inge!

Wat super dat jullie nu zwanger zijn! Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed verloopt, dat mag ook wel na zo lang wachten! Spannend hoor! Ik zal voor jullie duimen dat alles goed verloopt. Geniet ervan, want de weken vliegen voorbij ( al zou je nou natuurlijk wel willen dat de eerste weken al voorbij zijn...)

Groetjes Mickey (32 wk)

Hee meiden,

Bedankt voor jullie reactie!
We hopen inderdaad dat alles goed blijft gaan.

Ik kom uit het midden van het land Patty. Een plaats dichtbij Utrecht.

gr.Ing

Proficiat en welkom op dit forum. Ik duim voor je dat het jullie dit keer wel gegunt is.
Moeilijk he dat wachten.
Groetjes V.

hartstikke leuk en gefeliciteerd welkom welkom ....
duim voor jullie dat het goed blijft gaan .
groetjes van anna nu 7 wk en 6 dg

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! En veel succes met de verlengde wachtweken, hopelijk een mooie echo op 20 november!

(Ben zelf na bijna 3 jaar zwanger na 2e ivf. Eerst 3xclomid eigen cyclus, 6x IUI, daarna 1 gewone ivf, 1x cryo en bij de 2e dus nu alweer 35 weken in verwachting!!!)

Groetjes!!!

Hallo Allemaal

Inge, als ik het goed begrijp is de angst er voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Voor zover ik het begrijp is die kan nu weg genomen omdat je via ivf zwanger bent geraakt.
Bij een buitenbaarmoederlijke gaat het toch om een eicel die op de verkeerde plaats is bevrucht en is gaan nestelen? Of heb ik 4 jaar tijd dan helemaal niets geleerd (hahahihihi)

Groetjes van mij

Terug
Bovenaan