Zwanger na borstkanker

A

Anoniem

Guest
Ik ben voor de 2de keer in blijde verwachting.De eerste keer is het misgegaan.In oktober 2006 kreeg ik een miskraam en in november 2006 werd borstkanker ontdekt.Daarna volgde een jaar ellende van operaties,chemo therapie en bestralingen.Ik had voor 60% kans dat ik onvruchtbaar zou worden en daarom hebben we voor de zekerheid embryo's in laten vriezen tussen de behandelingen door.We hadden voor ons zelf besloten om vanaf januari een nieuwe start te maken.2008 zou ons jaar worden,een nieuwe start een nieuw leven.We hadden alleen nooit durven dromen dat we direct al gezegend zouden worden met letterlijk een nieuw leven.We weten sinds maandag dat we een kindje verwachten.Het is nog heel onwerkelijk na alle ellende die we afgelopen jaar gehad hebben en omdat de artsen zeiden dat het moeilijk zou gaan worden op de natuurlijke manier.Eigenlijk mochten we volgend jaar pas aanspraak maken op de embryo's.En nu zijn we toch op de natuurlijke manier zwanger geworden.We hadden dit totaal niet verwacht,wat een verrassing!Ik hoop alleen wat meer te gaan genieten want ik ben elke keer heel bang dat er weer iets tussenkomt.Ik durf niet meer te genieten.Als ik eerst maar het hartje heb gehoord,ik denk dat het echte genieten pas echt gaat beginnen en dat het dan pas echt tot me doordringt.Ik ga gewoon lekker meelezen hier en ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat die kleine spruit blijft zitten tot ong. 27september.

Hoi Pink,

wat een verhaal eej. Goh, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop voor je dat het kindje idd blijft zitten tot eind september en dat je een fijne zwangerschap mag hebben.

Groetjes Sharon.

Wat een ellende hebben jullie al meegemaakt zeg! Ik wil jullie heel veel plezier en succes toewensen met deze zwangerschap!

Groetjes Brechtje

Poeh wat heftig zeg, wel heel mooi dat na zo'n ellendig jaar jullie wens nu in vervulling gaat en er een klein wondertje op komst is.
geniet ervan, als het lukt.

Groetjes mv isabel

Hai Pink,

Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Na al het verdriet en onzekerheid komt nu voor jullie de grote periode van geluk.

Dat wens ik je echt toe, probeer te genieten meisje...

Jee, wat een heftig verhaal zeg. Wel van harte gefeliciteerd met je/jullie zwangerschap. Ik wens je een hele prettige en gezonde  zwangerschap toe.
Geniet ervan he, het is zo september hoor.

Liefs Diana (ook uitgerekend in september)

Terug
Bovenaan