Ik blijf nog even anoniem, omdat ik nog niet helemaal zeker ben. Ik vraag me af of er hier dames zijn die ervaring hebben met zwangerschap na een BBZ. Vorig jaar ben ik zo een kindje verloren, zonder dat ik wist dat ik zwanger was. Ik werd netjes op tijd "ongesteld". Het bleek een bloeding te zijn. Omdat het eitje op de eilijder zat had ik geen pijn.
Mijn vraag: Weet iemand van jullie of je persé een inwendige echo moet als je voor controle moet of kan het ook met een uitwendige echo? Ik heb te horen gekregen dat ik met 6 weken meteen onder controle moet, want ik heb een verhoogde kans op nog een BBZ.
Ik heb hele slechte ervaringen met de gynacoloog, dus als het even kan, ga ik niet terug naar het ziekenhuis!
Ik ga liever onder controle bij mijn vertrouwde verloskundige.
Mijn vraag: Weet iemand van jullie of je persé een inwendige echo moet als je voor controle moet of kan het ook met een uitwendige echo? Ik heb te horen gekregen dat ik met 6 weken meteen onder controle moet, want ik heb een verhoogde kans op nog een BBZ.
Ik heb hele slechte ervaringen met de gynacoloog, dus als het even kan, ga ik niet terug naar het ziekenhuis!
Ik ga liever onder controle bij mijn vertrouwde verloskundige.