Zwanger na clomid?

Hallo allemaal,

Onze 3e IUI poging in de eigen cyclus is helaas weer mislukt. Vanochtend weer ongesteld geworden. Bij de 1e twee pogingen was bij de eicelmeting op dag 10 al een mooie follikel te zien waardoor ik afspraak voor het spuiten en inseminatie kreeg op de ene keer dag 13, de andere dag 14.

Bij de 3e poging heb ik 4 x een meting moeten doen. Op dag 10, 14, 16 en 18. Op dag 18 was de follikel eindelijk 20 mm, dus moest ik meteen thuis pregnyl spuiten en de volgende dag (dag 19) terugkomen voor de inseminatie. Helaas ben ik dus op dag 30 (11 dagen na de inseminatie, de eerste 2 poingen ook menstruatie op gang na 10 a 11 dagen na inseminatie).

Ik zou dus voor de komende IUI poging op de derde dag van mijn menstruatie moeten beginnen met het slikken van Clomid.

Wie heeft hier ervaring mee? Zijn er onder jullie enkelen die door gebruik van Clomid, dus in de gestimuleerde cyclus wel zwanger geworden.

Ik ben benieuwd of dit zo is, dat geeft mij weer een beetje hoop.

Groetjes, Aga

hallo

mischien kan ik je een beetje gerust stellen
ik ben in ronde 3 clomid honderd zwanger geraakt...
ik heb gister een echo gehad ik zou nu 7 weken zijn maar ik ben nu 6 dus kon nog geen hartje zien moet volgende week terug komen maar het zag er wel mooi uit

maar het kan dus echt

Ik heb een heel mooi wonder dat nu 3 1/2 jaar oud is via de 3e clomid behandeling gekregen.
In januari ben ik ook via clomid behandeling zwanger geraakt van een tweeling. Helaas is dit mis gegaan.
Nu ga ik stoppen met clomid.
na anderhalf jaar clomid te hebben gebruikt doet het zijn werk niet meer....
Maar het heeft lange tijd goed gewerkt... en dus met resultaat.

Veel succes
mama Peet

Terug
Bovenaan