zwanger na curretage maar onwijs bang.

Ik ben een meisje van 23jaar en ben onwijs bang. Ik moest 28okt naar het ziekenhuis voor een openrattie. Heb ik ook gehaan zonder te weten dat ik zwanger was. Heb ook daar door het kindje verloren op 6nov en 12nov een curettage gehad. Bleek dat ik al 2maanden zwanger was. OP 22nov terug gegaan voor kontrollen alles goed mocht weer het proberen van de dokter. En JA ik ben ook weer zwanger al ruim 5 weken ik ben alleen zo bang dat ik het verlies en heb soms steken in mijn biuk. Is dat normaal? Is er iemand die dit ook mee maakt nu? Of mee heeft gemaakt? En mij misschien een goede tip kan geven. Groetjes melissa
 
Hoi Melissa,

Hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben net als jou ook zwanger na een miskraam. Ik vind het ook allemaal doodeng, ik kan goed begrijpen wat je voelt. Ik voel nu ook vanalles en denk steeds dat het fout gaat. Maar aan de andere kant wat heb je eraan, jezelf steeds druk te maken. We zullen af moeten wachten tot de echo. Tot die tijd is het heel onzeker. Die steken in je buik zijn in principe normaal, er veranderd vanalles in je baarmoeder.
Succes verder, groetjes Heidi
 
Hoi Melissa net als jij heb ik eind augustus een miskraam gehad, ik was 8,5 week zwanger ( windei ) nu ben ik morgen 6 weken zwanger en inderdaad af en toe voel ik een stekerige menstruatie pijn onder in mijn buik.
Ik ben ook heel bang bij alles wat ik voel maar voel me verder prima, ik denk dat het er bij hoort, het oprekken van de baarmoeder?

Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan heel veel toy toy

Wendy
 
dag dames

Ik weet dus als geen ander wat jullie voelen.Ik heb drie jaar terug een miskraam gehad met 8,4 weken.Toen ik er achter kwam dat ik na die 2,5 jaar weer zwanger was was ik net zo bang als jullie ,voelde ook van alles en was er bijna van overtuigt dat het weer mis zou gaan en ben nu dus al 32 weken zwanger en alles gaat heel erg goed dus maak je zelf niet gek.Die krampen wat jullie voelen is inderdaat het oprekken van de banden waar de baarmoeder in hangt, dus de bekende bandenpijn is dat.Doordat ik zo bang was dat het mis zou gaan heb ik drie en een halve maand niet kunnen genieten van de zwangerschap wat heel erg zonde is.Maak jullie zelf niet gek met de gedachte dat he mis kan gaan het is zo zonde van die drie maand die je dus gaat missen.Blijf positief denken en geniet van ieder moment, je hebt maar 9 maand en geloof mij het gaat heel snel voor je het weet heb je je kleine kruimel gezond en wel in jullie armen.

groetjes en knuffel

marianne32weken
 
Hoi,

Ik kan je angst om weer een MK te krijgen heel goed voorstellen, ik verloor eind maart in de 9e week het vruchtje.
In aug bleek ik weer zwanger en buikpijnen en bloedingen maakte mij er niet ontspannender, de hele tijd denk je dat het weer fout aan het gaan is.
Nu ben ik (morgen) 25 weken en die kleine groeit prima en jumpt de hele dag in mijn buik.
na de 16e week werd ik wat geruster, en nu kan ik alleen maar genieten.

iedere zwangerschap is weer een nieuwe kans.

veel goeds voor 2005, liefs Jeanette
 
Hoi Melissa,

Zelf heb ik in 2000 na 11,5 week een miskraam gehad.
Mijn 2e zwangerschap ging goed (ondanks alle onzekerheid) en hier huppelt nu een vrolijk en gezond kereltje rond.
Inmiddels ben ik weer zwanger, 6 weken en ik word GEK van onzekerheid door o.a. buikpijn. Toch probeer ik mezelf voor te houden dat het allemaal met de groei en hormonen te maken heeft. Het is immers al eerder wel goed gegaan.
Een echte tip heb ik niet voor je, maar ik denk dat als je er over praat (met wie dan ook) dat je dan al een heel eind komt. Ga anders eens praten met je huisarts (ben ik ook van plan). Misschien kun je met 7 wk voor een echo gaan, dan kunnen ze het hartje zien kloppen. En verder zou ik zeggen, probeer gezond te leven en neem genoeg rust, meer kun jij voor je kindje niet doen. Succes!
 
Bedankt damens. Ik voel me al een stuk beter na dat ik dat hebt gelezen van jullie. 18JAN heb ik een ego en ik kan haast niet wachten. Nogmaals bedankt voor julie berichtjes. En nog een gezond en veel geluk in 2005.
 
Terug
Bovenaan