Zwanger na de minipil (delamonie)?

Hoi allemaal,

Dinsdag 24 januari ben ik ongesteld geworden nadat ik ongeveer een jaar redelijk trouw de minipil (delamonie) heb geslikt. Ik was klaar met de hormonen aangezien ik er niet goed op reageer dus ben die dag ook gestopt met het slikken daarvan. Het plan was om het voorlopig met condooms te doen.
Dat is niet geheel gelukt. Maandag 6 februari hebben we het onveilig gedaan. In de dagen 4 t/m 7 februari heb ik vruchtbaar slijm gehad (veel, wit/helder en draderig). Na ons onveilige avontuur op 6 februari heb ik van 12 februari tot nu elke dag heel lichtjes kramp gehad, alsof er heeeeel verweg een menstruatie aan zit te komen. 16 februari heb ik in de avond na het plassen tijdens het afvegen 1x een heel klein beetje lichtroze afscheiding gehad, met een heel klein rood draadje, het leek wel een klein stukje afgeknapt adertje. Nog geen halve cm van een rood garen leek het wel. Na die tijd bleef ik romig witte afscheiding houden maar geen kleur of menstruatie te bekennen. Wel heb ik hoofdpijn, gisteravond een grieperig gevoel, vannacht héél levendig gedroomd... Vanmiddag getest maar negatief.
Klinkt dit als een zwangerschap? Is er iemand anders die (direct) na het slikken van de minipil zwanger is geworden?

#help, haha
 
Het zou kunnen.  Je bent alleen Vrij vroeg met testen dus ik zou het nog een aantal dagen even afwachten en kijken of je menstruatie nog door gaat breken en anders nog eens testen. 
Succes ?
 
Na staken van de minipil kan je cyclus direct weer op gang komen. (Eigenlijk na staken van elke pil). Klinkt ook alsof je precies in je vruchtbare periode het onveilig gedaan hebt. Dus tja, het is mogelijk. 
Ik zou ongeveer 21 feb testen en dan elke week een keer als je niet ongesteld wordt
 
Terug
Bovenaan