zwanger na een afgebroken zwangerschap/miskraam?

Hoi,hoi,Ik ben 29 jaar en heb onlangs afscheid moeten nemen van mijn meisje na 14,5 week.Doet nog veel verdriet maar  ik zou graag snel weer zwanger willen zijn.
Ben nog nooit zo gelukkig geweest als toen!Mijn wens kwam uit dacht ik.
Niet dat mijn "hopelijk" toekomstig kindje haar gaat vervangen want dat kan en wil ik niet.
Ze blijft mijn eerste kindje.
Maar ik verlang naar een kleine hummel in mijn armen.
Wie heeft hier ervaring mee en hoe snel was jij zwanger?
Krijg ik misschien wel weer hoop van.
Ik weet dat dit  het bij iedereen anders is maar ben wel nieuwsgierig.

Liefs Pupke

Hoi Pupke

Ik weet wat je doormaakt, heb het zelf 2x meegemaakt met 24 weken zwangerschap. Ik was daarna weer snel zwanger.

Bij het onderwerp "zwanger worden na een miskraam" staan er nog meer van dit soort gevallen, waar je mee kan praten.

Ik ben inmiddels 5 maanden verder, het gaat slijten het verdriet wordt minder maar vergeten zal je het nooit. Probeer positief te zijn en te blijven, ondanks dat voor jou gevoel de tijd stil staat gaat het toch sneller dan je verwacht. Je zal het vast al wel gehoord hebben maar het heeft tijd nodig.

Succes met het verwerken van je verdriet.

Gr.

hoi Pupke,

Heb ook op je vorige topic gereageerd.
Afschuwelijke ervaring he, een miskraam............ik heb vorig jaar oktober een miskraam gehad bij 10-11 weken.
Ik was zwanger van een tweeling en ben eerst het eerste vruchtje verloren en een week later de tweede. Uiteindelijk ben ik gecurreteerd vanwege aanhoudende weeen (na mijn bevalling kan ik echt zeggen dat dit het was) en veel bloedverlies en pijn.
Uiteindelijk was ik na 1 ongesteldheid weer zwanger, en er ligt nu een lief meiske boven in haar kamertje.
Ik wilde ook meteen weer door zwanger worden, en gelukkig hoefde ik niet lang te wachten.
Ze zeggen wel eens dat je na een miskraam even veel vruchtbaarder bent, voor de een geldt dit wel, voor de ander echter totaal niet helaas............
Ik kan je er dus geen uitsluitsel over geven.
Ik begrijp je gevoel echter volkomen. Als jij denkt dat je er klaar voor bent, ik zag het als enige troost, zou ik het gewoon weer proberen.....................

Heel veel sterkte en succes, en natuurlijk ook plezier...........het is leuk om zwanger te zijn, ontzettend bijzonder eigenlijk, dus geniet ervan mocht het weer raak zijn.
Angst blijft lange tijd voorop staan, maar er komt een tijd dat je het los kunt laten, weet ik dus uit ervaring.............

Rimke
Mama van Maudy, 8-9-2008

Terug
Bovenaan