Zwanger na een bbz, al gelijk een echo?

Hallo dames,

Na een mk (bbz), 16 rondes verder, zuur baarmoederslijm, een kijkoperatie en 1 dichte eileider verder ben ik eindelijk zwanger!!! Probeer natuurlijk blij te zijn maar ben ook nog wel bang voor weer een bbz.
MAg volgende week voor een echo, dan ben ik 5w5d. Is op zich niet lang meer, maar is het niet mogelijk om toch nog eerder te komen om toch een bbz uit te sluiten? Heeft 1 van jullie ook eens een bbz meegemaakt, en mocht gelijk komen voor een echo? Dat kunnen ze op zich toch gelijk zien? Had vandaag geprobeerd te bellen, maar kreeg de hele tijd in gesprek toon

Ik probeer blij te zijn, maar vindt het toch nog wel eng allemaal. Al die maanden hopen, wachten, en proberen, en dan is het eindelijk zover! En dan komt de angst of het wel goed gaat. De roze wolk is nog even ver te zoeken zeg maar......

Hoi Bieb,

Ik weet helemaal hoe je je voelt! Heb afgelopen juni een bbz gehad en ben nu bijna 8,5 weken zwanger. Weet inmiddels dat het op de goede plek zit want heb met 6 weken en 3 dagen een echo gehad om te kijken of het vruchtje goed zat. Echt heel veel eerder zal niet lukken denk ik. Ze had bij mij al veel moeite om het vruchtje in beeld te brengen maar is toch gelukt. En al een kloppend hartje gezien! Ben dus erg opgelucht maar tegelijkertijd vind ik het nog erg spannendn allemaal. Morgen 2e echo en intakegesprek.
Bij mijn laatste controle bij de gyn na de bbz zei hij me dat ik als ik 2 dagen overtijd zou zijn een afspraak kon maken voor een echo. Heb het aan de telefoon uitgelegd en kon 1,5 week later komen.
Heel veel succes en komt vast goed allemaal!

Hey,

Ik heb in sept 05 een bbz gehad bij 7 weken, daarna was ik dec weer zwanger, ook pas bij 6w2d een echo, er was toen een klein puntje tezien zeg maar op de goede plek. Heel veel eerder heeft geen zin, kun je toch niets zien, maar ik snap jouw spanning.
Succes
Zazouami

zazouamil; heb net toevallig ook op jou bericht gereageerd ;-)))

je wordt ook zo onzeker van alles, gaat dingen voelen die er misschien niet eens zijn....
het is afwachten, en uiteindelijk kunnen we het toch niet voorkomen....

Wilde alleen even laten weten dat de echo er supergoed uitzag! Alles zat op de goede plek, en konden zelfs het hartje al zien kloppen!

Ben superblij! Ga er nu van genieten!

Hoi allemaal

Fijn om hier verhalen te lezen van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt..
Het is de eerste keer dat ik hier reageer.
Eind oktober had ik mijn eerste echo na 11 weken zwangerschap. We zagen geen hartje en het vruchtje was te klein gezien mijn zwangerschap. Begin november ben ik gecurreteerd. Emotioneel was het vond ik erg zwaar. Je bent zo blij en we gingen met veel plezier de 1e echo bekijken...helaas!
Gelukkig geen complicaties gehad na de curretage en ik ben weer zwanger! Inmiddels bijna 8 weken. De eerste echo is al geweest na 6,5 week. er klopte een hartje! Helemaal blij natuurlijk maar ik blijf t zo spannend vinden! Komende donderdag weer naar de vk voor een gesprek. Ik hoop dat ze snel weer een echo gaan maken om er zeker van te zijn dat t goed zit.
Hoe is dit bij jullie gegaan? Krijg je vaker een echo?

Groetjes v35.

Terug
Bovenaan