Zwanger na een keizersnee

Hallo meiden,

Is er misschien iemand die ervaring heeft met zwanger zijn van de tweede en bij de eerste een keizersnee heeft gehad?
Ik heb in 2007 een keizersnee gekregen na 17 uur lang weeen,.... Ons zoontje is in de spildraai omhoog gaan kijken en kwam vast te zitten jaja,..
Nu ben ik alweer 24 weken zwanger van onze tweede maar heb een trekkend gevoel bij mijn wond en het bot erachter :-(
Ik kan dan wel huilen!!!
Ik ga het bij de volgende check even aan de vk vragen maar ben benieuwd of iemand dit herkent!

Gr. Natasja

hoi natasja
ook ik ben nu 22 wk zwanger na in 2007 een keizersnee gehad te hebben.mijn verhaal lijkt op die van jou.ik kreeg na 22 uur weeen en persdrang eindelijk een echo en zagen ze dat mijn dochtertje een sterrekijker was alleen te veel met dr gezicht omhoog lag.het was alleen erg druk in het ziekenhuis en bij mij schoot het niet op dus konden ze mij lekker laten liggen.gaat mij nu echt niet meer gebeuren.vk gaat mee naar ziekenhuis.
maar ik herken je probleem wel ik heb sinds een week of 2 elke x last van dat litteken denk dat het ook komt omdat je baarmoeder enz gaat groeien en die wond dan begint te trekken.
zou het inderdaad ff vragen aan de vk.je wordt er toch een beetje onzeker van.
veel succes ermee.en een hele fijne zwangerschap.

gr geert

Hoi Geert,

Ik wordt helemaal emo van je bericht ;-)
Ongelooflijk dat je ook zo'n bevalling hebt meegemaakt! Echt een rot ervaring! Ik merk dat nu ik weer zwanger ben er toch angst voor heb dat het weer gaat gebeuren,..
De vk belt me zo terug ben benieuwd!

Fijne zwangerschap en bedankt voor je reactie :)
gr Natasja

Hoi Geert,

Ik wordt helemaal emo van je bericht ;-)
Ongelooflijk dat je ook zo'n bevalling hebt meegemaakt! Echt een rot ervaring! Ik merk dat nu ik weer zwanger ben er toch angst voor heb dat het weer gaat gebeuren,..
De vk belt me zo terug ben benieuwd!

Fijne zwangerschap en bedankt voor je reactie :)
gr Natasja

vriendin van mij is 6mnd na keizersnede weer zwanger, oeps. ze is o.a. ivm keizersnede bij de geneacoloog en die houden de wond goed in de gaten, verder geen probleem. kan heel goed gaan zeggen ze. succes dames

vriendin van mij is 6mnd na keizersnede weer zwanger, oeps. ze is o.a. ivm keizersnede bij de geneacoloog en die houden de wond goed in de gaten, verder geen probleem. kan heel goed gaan zeggen ze. succes dames

Terug
Bovenaan