<p>Hee meiden,</p><p>Op 7 november helaas te horen gekregen dat het vruchtje niet meer leeft. Ik was 7 weken zwanger. De miskraam heb ik op 12 november opgewekt met medicatie. Erg heftig geweest, maar alles wat schoon en rustig. Weer begonnen met clomit. De eitjes groeiden niet snel genoeg volgens de echo's.. maar wat bleek; ik had een turbo ei ivm de vorige zwangerschap plus clomit. Op 8 of 9 december had ik een eisprong (deze is vastgesteld met een bloedtest). Met kerst zou ik ongesteld moeten worden, lekker dan dacht ik... </p><p>Maarrrrr; niet ongesteld. Ik voor de zekerheid maar testen, je weet het nooit. Knal positief! Maar nu weet ik dat het 6 tot 8 weken kan duren voordat het oude HCG uit je lijf is. </p><p>Verschillende testen gedaan, vanmorgen nog en nog steeds niet ongesteld en nog steeds een positieve test. daarbij alle symptomen, maar dat kan ik misschien ook zo voelen omdat dit onze wens is! </p><p>Wat denken jullie? Ik moet nog anderhalf week wachten voordat wij een echo kunnen maken, bloedtest zal ook zwanger aangeven. Dus een echo is de enige manier om het vast te stellen. Oooh zo spannend!</p>