Zwanger na een miskraam

<p>Hallo.</p><p>Hrlaas heb ik een aantal maanden geleden een miskraam gehad.</p><p>Nu tog weer zwanger, op dr test gaf die aan 2 tot 3 weken, dus nu ongeveer waneer ik dit typ 5weken zwanger...</p><p> </p><p>Ik vind bet heel spannend aangezien het de vorige keer mis gegaan is.</p><p>Ik had toen als kwaaltjes gevoelige borsten wat ineens afnam en dus by de eerste echo werd gezegt daf er indd een miskraam aan kwam maar mijn lichaam hrt niet vanzelf afstoote.. </p><p>Medicatie voor gekregen toen kwam de miskraam opgang..</p><p> </p><p>Nu weer alleen als kwaal gevoelige borsten wat sinds vandaag ineens wat afnam dus ik meteen beetje in de stres schoot.</p><p>Wel heb ik af en toe ook wel wat buikpijntjes en druk op de borst</p><p>Iemand die dit ook meegemaakt heeft ? Ik moet namelijk nog eventjes wachten op me eerste echo</p>

Allereerst gefeliciteerd!!

Deze periode blijft enorm spannend! Ik zelf heb 2 miskramen meegemaakt. De eerste de kwalen niet zo “bijgehouden” bij de 2e had ik inderdaad ook dat mn gevoelige borsten afname. Nu bijna 17 weken zwanger en heb echt ervaren dat de kwalen niks zegt!! Zo had ik dus in deze zwangerschap dat idee ook, een paar dagen voor de echo, ik mocht toen eerder komen en alles bleek gewoon goed te zijn.
Ik heb de eerste weken ook enorm in onzekerheid geleefd en dit dan ook aangegeven. Hierdoor mocht ik tot +- 13 weken elke week komen, dit heeft ons enorm gerustgesteld en daardoor kan ik ook juist zeggen dat de gevoeligheid van de kwalen niks zegt.. maar ik snap de gedachten erbij omdat dat “vaak” wel het eerst is wat afneemt..

Heel veel succes en ik hoop dat de kleine gewoon mooi doorgroeit en je toch geruster kan zijn straks! ?

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ja ik heb in Juli een miskraam gehad, bij 12 weken echo geen hartslag meer en bij 15 weken de miskraam gehad. En nu sinds begin December weer zwanger en inmiddels op 7 weken. Heb de eerste echo al gehad, en zoals je je kan voorstellen was ik hier heel bang voor gezien mijn laatste echo. Maar de echoscopiste ging hier heel fijn mee om en nam alle tijd voor ons en we hebben het hartje zien kloppen dus ik ben voor nu gerustgesteld.

Terug
Bovenaan