zwanger na een miskraam

Hallo meiden,

Ik heb 8 juli een miskraam gehad. Ik had een eerste echo met 8 weken en 5dagen en toen bleek het kindje pas 6 weken en 5dagen te zijn en geen kloppend hartje. Jeetje wat gaat je wereld op zijn kop!
Toen een paar weken verder, zou ik 12 weken bijna zijn kwam het kindje nog spontaan los. Dag erna was eigenlijk de curretage gepland.
Maar het goede nieuws is dat ik weer zwanger ben en dat zo snel!!!
Kan het nog moeilijk bevatten. Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan, ben nu 5 weken en 2dagen ongeveer. 24 september mag ik voor de eerste echo. Erg spannend weer.
Hoe alles zo snel kan gaan is niet te bevatten, want ik slikte ook clomid. Maar drie weken na de miskraam kreeg ik mijn menstruatie spontaan en toen 1 ronde clomid en weer zwanger.

Groetjes van Patries.

Hey Patries!
Ik heb het gevoel dat ik ook alweer zwanger ben!
Ik heb vorige maand een mk gehad.
En we hebben besloten geen menstruatie af te wachten maar het gewoon meteen weer te proberen.
Nu heb ik echt last van alle kwaaltjes die ik de vorige keer ook had. Ik hoop het zo!
Dat betekend gewoon dat ik binnen een maand na de mk weer zwanger ben geraakt.
Mijn NOD is pas zondag/maandag dus moet ik helaas nog even afwachten.
Maar ik weet het bijna zeker! Mijn lichaam spreekt dezelfde taal als vorige keer!

Jij in iedergeval gefeliciteerd en geniet ervan!
Hoop voor je dat nu alles goed blijft gaan!

Groetjes!

Spannend hè want je hoopt dat nu alles goed gaat. Ik heb ooit ook eens een miskraam gehad en was na 3 maand weer zwanger, dat vond ik al snel. Laat staan gelijk weer. bij mij ging het de tweede keer wel goed. Ik hoop hetzelfde voor jou en dat je de 24e een mooie echo hebt. geniet ervan, en probeer het los te laten. Je hebt er geen invloed op, maar hoop en ga er vanuit dat het goed gaat, want dat is meestal gewoon zo!

xx

MMdj: Wat spannend voor je, hoop dat je positief test!!Nog een paar dagen en dan mag je.
Ik heb wel andere klachten als toen. Ik ben nu al misselijk en beetje duizelig af en toe en mijn borsten doen nog geen pijn en dat was de vorige keer heel erg. Wel af en toe soort van menstruatiepijn onderin mijn buik. Maar de klachten zullen nog wel erger worden naarmate de weken sneller gaan. Ben nu dan 5weken en 3 dagen zwanger. Maar we gaan er vanuit dat het goed komt dit keer.

Bloempje27: Na 3 maanden na de miskraam is zeker snel. Daarom was ik ook verbaasd dat ik al na 1 menstruatie zwanger ben.
We blijven positief en kijken erg uit naar de 24e!!
Bedankt voor je lieve woorden.

Groetjes van Patries.

hoi patje,

was jij diegene die al zolang bezig was? toen eindelijk zwanger na clomid?? ik heb je naam vaker voobij zien komen ook op het oude forum!! (was prettiger was naar mijn mening maar dat terzijde)

fijn dat je weer zwanger bent!! wat een geluk he...

wens je veel geluk, het zal vast wel spannend zijn...maar ook jouw tijd is nu aangebroken dus geniet van alle momenten..

groetjes

Hallo polleke197,

Ja dat klopt dat ben ik. Ik was toen zo blij dat het raak was na de clomid en toen die miskraam. Zo vrolijk en blij en dan ineens stort je wereld in elkaar en moet je verdrietig zijn.
Maar nu ben ik zo ontzettend blij dat het zo snel weer raak is. Bijna niet te geloven.
Oude forum was inderdaad makkelijker en prettiger, maar ja nu moeten we het hiermee doen he.

Dank je wel voor je lieve woorden!!
Hoe is het met jou?

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan