Zwanger na een miskraam

Heej allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben krys en ben er sinds een paar dagen achter dat ik zwanger ben. Jippie. Na 2 jaar teleurstellingen verwerken is het dan nu echt gelukt. Vorig jaar juni is het helaas een keer fout gegaan en kreeg ik met de 7e week een miskraam. Iets wat heel verdrietig was. Maar nu is het wonder daar. Helaas durf ik er nog niet van te genieten en elk pijntje is voor mij een angstig gevoel. Gelukkig is onze verloskundige heel lief en mag ik met de 7e week een echo laten maken en dit herhalen om de 2 weken tot we uit de"gevaren periode" zijn. Heeft iemand hier dit ook en wil je je gevoel delen. Graag.... misschien kunnen we elkaar steun bieden en onze angsten weg nemen.
Liefs krys

Hoi Krysss,

Ik heb zo'n 3 jaar geleden ook een miskraam gehad, ook met zo'n 7 weken. Daarna ben ik weer zwanger geworden en mijn zoontje is nu bijna anderhalf jaar. Nu ben ik weer 5 weken zwanger. De angst blijft echter, maar houdt vooral moed! Heel veel succes met je echo. Ik mag met 7 weken ook voor de eerste echo vanwege mijn eerdere miskraam. Pfff, gelukkig, ik kan niet wachten.

Groetjes,
Jolanda

Hoi Krysss,

Ik heb zo'n 3 jaar geleden ook een miskraam gehad, ook met zo'n 7 weken. Daarna ben ik weer zwanger geworden en mijn zoontje is nu bijna anderhalf jaar. Nu ben ik weer 5 weken zwanger. De angst blijft echter, maar houdt vooral moed! Heel veel succes met je echo. Ik mag met 7 weken ook voor de eerste echo vanwege mijn eerdere miskraam. Pfff, gelukkig, ik kan niet wachten.

Groetjes,
Jolanda

Ik heb gelukkig (nog) geen miskraam gehad, maar maak me deze zwangerschap (heb al een dochtertje van 2) wel meer zorgen dan vorige x. Toen was ik lekker onbevangen en nu denk ik steeds dat ik dezelfde kwaaltjes moet hebben in dezelfde week etc.... Moet maandag a.s. voor het eerst naar de vk. Denk dat ik pas met week 12 een echo mag laten maken.

Ik wens je veel succes en probeer er toch een beetje van te genieten!

Hallo Krys,

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik weer zwanger ben, na 2 miskramen... Eerste miskraam was in juni 2009 en toen duurde het 7 maanden voor we weer zwanger waren.. In januarie was ik weer zwanger ne op valentijsdag ging het weer fout.. Nu ben ik 6 weken na de miskraam, heb geen menstruatie meer gehad maar ben wel zwanger...

Ik heb geen idee hoe ver ik ben omdat ik geen cyclus meer hebt gehad en geen flauw idee heb wanneer mijn eisprong is geweest. Morgen ga ik de gyn bellen (sta onder toeziend oog van haar deze zwangerschap) en even een afspraak maken. Ben benieuwd hoe ze het gaat aanpakken!!

Uiteraard sta ik doodsangsten uit als ik er aan denk dat ik zwanger ben. Ik denk er gelukkig niet de hele dag aan, misschien uit zelfbescherming ???

De wc is mijn grootste vijand en denk bij elk krampje dat het alweer fout gaat... NIet echt relaxed dus!

Liefs

Hallo allemaal,

Betty jeetje dit is dan ook echt super spannend voor jullie. Ik kan heel goed mee komen dat de wc je grootste vijand is. Dat heb ik ook. afgelopen weekend moest ik voor de grote boodschap en kwam er licht bloed mee. Ik ben dan natuurlijk compleet in de stress op dat moment. Maar gek genoeg trok er heel snel een rust over me heen dat het wel goed zou zijn. Heel apart.
Succes bij de gyno.'

liefs krys

Hallo allemaal,

Betty jeetje dit is dan ook echt super spannend voor jullie. Ik kan heel goed mee komen dat de wc je grootste vijand is. Dat heb ik ook. afgelopen weekend moest ik voor de grote boodschap en kwam er licht bloed mee. Ik ben dan natuurlijk compleet in de stress op dat moment. Maar gek genoeg trok er heel snel een rust over me heen dat het wel goed zou zijn. Heel apart.
Succes bij de gyno.'

liefs krys

Hai Kryss,

Dat is zeker wel even schrikken als je wat bloed vind op je papiertje.. Is mijn grootste angst!! Gelukkig dat het niet doorzet en waarschijnlijk dus van de grote boodschap kwam. Ik ben zover momenteel dat ik alleen een grote boodschap doe als het er vanzelf uit komt fietsen, ik zet zelf geen een kracht om dat te voorkomen...Ik zou zoveel spanningen krijgen dan dat ik er zelf wel een miskraam van zou kunnen maken!!

Liefs!

Terug
Bovenaan