zwanger na een overleden kindje

Lieve anoniem,
Wat een domper, zo'n gebeurtenis. Helaas heb ik het 3 keer meegemaakt, maar de vierde keer is raak. Inmiddels heb ik een schattige tweeling rondlopen! Het kan toevallig net een paar keer zo zijn, dat je een licht griepje had, of iets fouts gegeten, of wat dan ook nog meer in je lichaam net even protesteerde. Kop op! Ga ervoor. Mijn moeder heeft 6 x een miskraam gehad!
 
ik weet niet of jullie kindje voldragen was of dat je n miskraam gehad hebt??
ik heb vorig jaar mei een miskraam gehad en nu ben ik weer zwanger (al 14 weken) en ik heb me de eerste weken echt druk gemaakt over alles wat ik voelde gelukkig blijkt nu dat t allemaal goed en ben ik nu voorbij de eerste 3 maanden
mijn gyn vertelde me dat 60%van de eerste zwangerschappen eindigt in een miskraam dat is niet jouw schuld dus dat moet je ook niet denken
ik weet niet hoever je nu bent maar ik hoop van harte voor je dat je een gelukkige gezonde zwangerschap zal hebben
laat nog maar ff wat horen asjeblift
xxjes yvonnie
 
ook ik heb een tweeling verloren bij 17 weken zwangerschap een aantal jaar geleden. Op 18 dec 2003 is onze dochter Kim geboren. In het begin was ik vreselijk angstig, maar toch heb ik altijd vertrouwen gehad in dit kindje, en ben eigenlijk nooit echt bang geweest dat het weer fout zou gaan. Ik had zoveel vertrouwen in haar, en dat is dus goed gekomen. Met 17 weken hebben wij een uitgebreide echo gehad, en toen was de opluchting toch wel echt compleet en kan het grote genieten beginnen. maar natuurlijk ergens in je achterhoofd, weet je natuurlijk dat het ook zomaar vreselijk fout kan gaan. Ook ik weet dat. als ik nu naar mijn kleine meisje kijk, kan ik wel huilen van geluk!!!

gr sandra
 
Terug
Bovenaan