zwanger na een overleden kindje

Hallo meiden,
Van garte met jullie zwangerschap,ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger.
ik heb 2 zoontjes een van 3 jaar en een is overleden met 16 maanden.
Ik ben nu zwanger van mijn derde kindje zijn hier ook meiden die zwanger zijn na het verlies van een kindje?
We zijn in iedergeval heel blij met deze ukkepuk en blij dat onze oudste toch nog de grote broer kan gaan spelen en niet alleen opgroeit.
Liefs cis

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Kan me voorstellen dat het wel heftig is om weer zwanger te zijn gezien je overleden zoontje.
Ik heb het niet meegemaakt maar wil je een goede zwangerschap toewensen!

Vroeger hadden ze altijd een verlies en verdriet forum waar moeder die kindjes verloren zijn elkaar ontmoeten...weet eigenlijk niet of dat er nu nog is..!

Groetjes Annemiek

Hoi,

Wat ontzettend heftig zeg,, brr,, voel me al ziek als ik er aan denk, is toch het ergste wat je als ouder kan gebeuren..
Ik zit ook op voorjaar08 forum (bij baby-mamaclubs)
daar schreef een moeder een aantal dagen geleden dat ze haar kindje met 17mnd heeft verloren.
En dat forum waar annemiek het over heeft staat ook op de babypagina.

Fijn dat jullie blij zijn met deze zwangerschap en jullie zoon een broertje of zusje krijgt.
Geniet van je zwangerschap.

Gr MJ

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes,
De zwangerschap gaat goed en ik krijg al een hele dikke buik gaat nu zo snel allemaal.
over twee weken krijg ik een extra echo want ze konden niet zien of ik nu op 5 of 11 maart ga bevallen dus het is spannend nog,ik ben de 12 weken al voorbij en voel me prima.
we zijn met deze zwangerschap heel blij maar missen ons andere ventje vreselijk die zou nu twee jaar zijn gelukkig doen we het samen heel erg goed en kijken we toch wel vooruit,freekje geeft mijn buik steeds kusjes dat doet ons goed.

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes,
De zwangerschap gaat goed en ik krijg al een hele dikke buik gaat nu zo snel allemaal.
over twee weken krijg ik een extra echo want ze konden niet zien of ik nu op 5 of 11 maart ga bevallen dus het is spannend nog,ik ben de 12 weken al voorbij en voel me prima.
we zijn met deze zwangerschap heel blij maar missen ons andere ventje vreselijk die zou nu twee jaar zijn gelukkig doen we het samen heel erg goed en kijken we toch wel vooruit,freekje geeft mijn buik steeds kusjes dat doet ons goed.

Terug
Bovenaan