zwanger na HELLP-syndroom

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Drie jaar geleden heb ik een zoon gekregen via een spoedkeizersnede terwijl ik HELLP syndroom had. Het is gelukkig allemaal goed afgelopen, maar het was behoorlijk spannend destijds en ik heb er meer dan een jaar over gedaan om daarna fysiek weer de oude te worden.
Nu ben ik 16 weken zwanger van de tweede. Ik ben heel blij en verheug me op de nieuwe baby, maar merk dat ik steeds angstiger wordt naamate de zwangerschap vordert. Vorige keer schoot mijn bloeddruk omhoog bij dertig weken... Het piekeren neemt steeds meer tijd in beslag!
Zijn er anderen die dit herkennen of hebben meegemaakt? Hoe gingen jullie daarmee om?
Groetjes Dorris

ik heb geen HELPP gehad,maar wel een erntig verhoogde bloeddruk,ziekenhuis uit,ziekenhuis in.
en dat was bij mn eerste.
bij de tweede ging het al een stuk beter,heb maar 1 x een week in het ziekenhuis gelegen.
en vaak is het zo dat het bij een 2de allemaal beter gaat omdat je lichaam weet wat het is om zwanger te zijn.

hoop voor je dat dat ook voor HELPP geld.
en anders oet je je zorgen echt bekend maken bij de gyno of vroedvrouw,mss kunnen ze je wel gerust stellen en een duidelijke uitleg geven.

succes.

hallo ik heb wel het helps gehad van mijn oudste dochter  en ben daar toen heel ziek van geweest en bij mijn tweede heb ik geen last meer gehad ben nu zwanger van mijn derde kindje en hoop dat het nu ook weer goed gaat mijn bloeddruk was goed groetjes ramona

Dank voor jullie reacties. Misschen zal het allemaal meevallen dit keer...
Groetjes!

Terug
Bovenaan