zwanger na herstel operatie sterilisatie??

Dit is misschien wel een hele vreemde vraag hier, maar wil hem toch even stellen.
Ik heb 3 kinderen van 9-6-4 jaar nu dachten wij dat ons gezin wel compleet was met 3 kinderen en heb me in 2001 laten steriliseren. SPIJT SPIJT ik wil heeel graag een 4de kindje.
Heeft er iemand ervaring met de hersteloperatie en het zwanger worden daarnaa?? ik hoor de wildste verhalen.
Ik zou graag weten of er iemnd is hier die mij hier meer over kan vertellen.
dank je wel
 
Zelf geen ervaring maar ik ken iemand waarvan de man gesteriliseerd is en later hersteld. De vrouw is direct zwanger geraakt. Zij had het toen over een kans van 50%. Ik ken meer die na een hersteloperatie nog kinderen hebben gekregen. Dus als je wens er is GO FOR IT.
Succes
 
ik was ook gesteriliseerd en kreeg ook enorme spijt,dus ik heb ook en hersteloperatie gedaan opzig viel het reuze mee de operatie,je krijg een snede net boven je vagina om zo bij je eierstokken te kunnen komen zo kunnen ze de klemmetjes er van af halen,en ik mocht na 4 dagen naar huis omdat je een cateter krijg.maar je mag 5tot6 weken niet werken dat was bij mij het geval want je moet de wond rust geven.alleen je loopt wat moeilijk de eerst week en je mag niet zwaar tillen zoals boodschappen je kindere optillen enz enz. ik ben in okt 2003 geopereerd en was in dec 03 zwanger maar helaas met 11weken kregen we een miskraam.dat risico kan je dus wel lopen had mij gyn gezegd.maar je kan even goed gewoon weer zwanger raken.helaas zijn wij alweer een jaar verder en ben nog steeds niet zwanger ik krijg nu wel hormonen en moet in maart weer terug komen bij de gyn,want als ik dan nog niet zwanger zou wezen gaan ze ivf toepassen.nou dit was mij uitleg ik hoop dat je er wat aan heb.ik wens je alle goeds met het zwanger worden doei
 
hoi, de moeder van een vriendin van mij, die had ook al 3 kids n is toen gesteriliseerd, toen ze in scheiding lag. Na een paar jaar kwam ze haar huidige man tegen, en heeft toen een hersteloperatie ondergaan. Ik geloof dat ze 4 jaar gesteriseerd was.
Na de operatie is ze 3 maanden later zwanger geraakt. en daarna nog 1 keer.
dus het kan wel. Ik zou het zeker proberen, Wie weet heb je net zoveel geluk als zij?
Succes.
Adren
 
Hoi, 
 
Oud topic maar ik weet dat mensen het opzoeken informatie.
 
Ik heb in januari de refertilisatie laten doen. Ik ben inmiddels ook zwanger. Ik heb wel vaak infecties en bacterieen gehad door de operatie. Maar ben wel blij dat ik gewoon zwanger kan raken. Mocht de refertilisatie niet kunnen dan zou ik gaan voor ivf.
 
Groetjes 
 
Ik heb 10-06-2021 mijn hersteloperatie laten doen in België 
( is veel goedkoper dan in Nederland , maar let wel op dat je geen 1 persoons kamer pakt ? anders word het wel een duur grapje , ik was rond de 2000,- kwijt )
verder in oktober 2021 helaas vroege miskraam gehad met 5 weken en nu helaas nog steeds niet zwanger .
ik word 17-1 40 jaar en mijn man is 31 jaar 
 
Terug
Bovenaan