Zwanger na IVF poging nr. 5

Meiden....ik wil 1 ding tegen jullie allemaal zeggen....geef de moed niet op....
ik ben zwanger na de vijfde poging IVF...........en ik zit nu in mijn 15e week.
Ik had ook al de hoop opgegeven na 6 jaar maar zo zie je maar dat je geduld moet blijven hebben en geef de moed niet op.....het kan dus wel.

Alle meiden hier....nogmaals sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxxxxxxxxxx
FF

Hoi FF

Om je berichtje te lezen doet me goed..ik zal dan ook nog zeker niet gaan opgeven (al zit ik soms wel aan te denken..).

Ik wens je hele mooie maanden toe!

Mo

hey hoi,
allereerst hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, wat geweldig voor jullie. Ook wij zijn inmiddels al meerdere jaren bezig om onze droom te verwezelijken. 8 jaar alweer. Veel te lang.................helaas. We zijn nu 4 ICSI behandelingen verder, en helaas is het nog steeds niet gelukt. Wat voor een oorzaak was er bij jullie gevonden? Bij ons is verminderd vruchtbaar bij manlief.
Ik wens je een geweldige 9 maanden en geniet van elk moment dat komen gaat.
Wilma

gelukkig de wonderen zijn de wereld nog niet uit ontzettend gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap het is zo weer voorbij!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!

groetjes angelica

Dank jullie allemaal voor jullie lieve reacties!!
Ik heb last van endometriose en na 2 buikoperaties zijn we begonnen met IVF ....na mijn 4e poging ging ik ook twijfelen of het ooit zou lukken en na de 5e was het dus raak.

Nog steeds vind ik het wel eng allemaal en ben ik bang dat het misgaat maar voorals nog zagen de echos er goed uit en de testen waren allemaal goed.........dus probeer ik toch positief te blijven.

Duss ladies geef de moed niet op.................

Heel veel succes

gr
FF

Wat lees ik nou!
Heerlijk dat er weer een oudgediende zwanger is... misschien ken je me nog? Een tijd geleden zat ik ook (veel te vaak en al veel te lang) op het forum en ook ik had ernstige endometriose waarvoor ik ook al 2 keer geopereerd was. Bij mij was het toen opeens bij de laatste IUI poging met hormonen raak en mijn dochtertje is nu al bijna een jaar.
Geweldig dat het bij jou nu ook gelukt is, nu de rest op het forum ook nog!
Geniet van je zwangerschap!
Liefs, Saartje

Terug
Bovenaan