zwanger na ivf??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, wie van jullie is nog meer zwanger geworden na ivf??

ik ben nou 5,5 week en heb hss.... dat is dus overstimulatie gehad met de eitjes en daardoor heb ik nou vocht in mijn buik....

dat moet overgaan door rusten....

maar ik heb wel wat ongiepijn?? is dat normaal hebben jullie dat ook??? ik snap natuurlijk wel dat die banden aan het rekken zijn, maar toch ik ben zo bang om een miskraam te krijgen, ik durf bijna niet naar de wc....

ik hoop dat er iemand mee wil kletsen....

gr wendy

Hoi Wendy,

Ik ben niet zwanger geworden door IVF, maar weet nog wel goed dat ik tegen iedereen zei dat ik deze ronde zéker niet zwanger zou zijn, omdat ik nog meer menstruatie krampen had dan normaal, dus dat ik zeker weten weer ongesteld zou worden. En wat bleek, ik was wèl zwanger! Ik heb het ontdekt bij 5 weken, net zover als jij nu bent (gefeliciteerd trouwens) en ben echt nog wel een paar weken flink onzeker geweest omdat ik van die mega ongesteldheidskrampen had! (maar dat waren dus idd de banden/baarmoeder die aan het oprekken waren) en zie.. ik ben 7 weken geleden bevallen van een gezonde zoon!
Die pijn hoeft dus niets te betekenen; tenminste, niets negatiefs in ieder geval.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je amper naar de w.c durft te gaan hoor.

Veel succes nog even met de eerste 12 weken doorkomen!

Groetjes, 10e

Hoi,

Ik ben ook een ivf mama en herken je angst. Maaaaaaaar die krampjes en pijntjes horen er ECHT bij! Dat is een heel goed teken zelfs! Laat je niet gekmaken en probeer te genieten.
gr.ing

Hallo Wendy

Ik ben niet zwanger geraakt via IVF, maar via IUI.
Ik zat ook op het forum als zwanger worden langer duurt en
daar zag ik jou naam ook regelmatig voorbij komen.
Volgens mij zijn we ook ongeveer even ver.
Ik heb 16 maart m'n eerste echo en jij?
Succes en heelveel sterkte met je onzekerheid.
Ik snap precies hoe je je voelt, want ik ben namelijk
ook stikonzeker!

Liefs Maartje

Hoi Wendy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben ook zwanger door IVF en ben nu 6 weken en 1 dag onderweg.
Ik herken je onzekerheid helemaal. Na de punctie en de terugplaatsing had ik veel last van mijn buik. Krampen, ongi gevoel. Ik heb dat gevoel toen geplaatst als reactie op alles wat er in mijn buik was gebeurd. Ik had erg veel follikels, het hss is bij mij niet ontstaan. Heb jij nu strikte bedrust?
Na het verlossende telefoontje hou ik buikklachten en dat maakt me onzeker. De buikklachten worden wel steeds minder sterk, zit veel met een warme kruik om mijn buik.  
Ik denk steeds "eerst maar de eerste echo".

Wanneer heb jij de eerste echo?
Is dit je eerste IVF poging?

Succes! Greetz June

quote: June76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2009 18:55:35'));

Hoi Wendy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben ook zwanger door IVF en ben nu 6 weken en 1 dag onderweg.
Ik herken je onzekerheid helemaal. Na de punctie en de terugplaatsing had ik veel last van mijn buik. Krampen, ongi gevoel. Ik heb dat gevoel toen geplaatst als reactie op alles wat er in mijn buik was gebeurd. Ik had erg veel follikels, het hss is bij mij niet ontstaan. Heb jij nu bedrust?
Na het verlossende telefoontje hou ik buikklachten en dat maakt me onzeker. De buikklachten worden wel steeds minder sterk, zit veel met een warme kruik om mijn buik.  
Ik denk steeds "eerst maar de eerste echo".

Wanneer heb jij de eerste echo? Ik heb 10 maart de echo.

Maartje jij ook gefeliciteerd. Succes met het wachten en het onzekerheidsgevoel!!

Succes! Greetz June

Hallo meiden,

Hier al mijn derde berichtje. Ik dacht, even mijn eerste berichtje aanpassen, maar dat werkt dus niet zo.
Maar beter twee keer dan geen reactie.

Nogmaal succes en greetz June

hey lieve meiden....

heel erg bedankt voor jullie reacties.....

dit was mijn tweede ivf poging, de eerste was ik met de hormonen gaan schommelen in de behandeling daarom waren mijn eitjes heel slecht....

dus was ik al 5 dagen voor de test dag ong geworden....

nu de tweede keer ging het kwa spuiten goed enz... alleen de punctie was me heel erg tegen gevallen..... heel veel pijn... en daarna ben ik de hss ingerold,nu gaat het gelukkig weer redelijk goed met mij......en die onzekerheid.... ja dat is echt erg, maar ik heb al zoveel spanning gehad natuurlijk... dat dit dus gezonde spanning.is..

ik ben net naar het zkh geweest, en die ongiepijn is gewoon normaal zolang er maar geen bloedingen komen.....en 12 maart krijg ik de echo om te kijken of het er 1 of 2 zijn, want er zijn er twee terug geplaatst....

dus nog effe spannend....

en voor alle meiden die ook nu zwanger zijn...ik duim voor jullie! hopelijk kunnen we snel verder kletsen...

tot snel xxx wendy

Terug
Bovenaan