Ik lijk er wel niet mee te kunnen stoppen. Ondertussen 6 kinderen rijker, hebben we nog steeds een kinderwens. Uiteraard is dit niet zomaar ontstaan. Eerlijk gezegd, had ik jaren geleden dit beeld niet helemaal van mezelf in gedachten. Maar, na een 1e huwelijk waaruit 5 kinderen werden geboren en een echtscheiding, dacht ik mijn leven verder lekker alleen drukdoenerig voort te zetten. Tja, en toen kwam ik mijn huidige echtgenoot tegen. 10 jaar jonger als ik, en zelf geen kinderen. Toch bleek hij een geweldige vader te zijn voor die 5 van mij. 2,5 jaar geleden zijn we getrouwd en vanaf dat moment hebben we getracht een kindje op de wereld te zetten. Gezien mijn leeftijd zaten daar wat haken en ogen aan. Het zwanger raken lukte telkens wel, maar een miskraam en abortus, n.a.v. een negatieve uitslag van de vlokkentest, lukte het de 3e keer wel! We zijn ondertussen de trotse ouders van een prachtige dochter. Nu is ze 9 maanden oud alweer. En, we willen er nog een keer voor gaan. Ondanks mijn nu bijna 43 jaar, de toenemende risico's en misschien het onbegrip van de omgeving. Eerlijk is eerlijk, ik héb al 6 kinderen en ben daar enorm gelukkig mee. Maar een 2e van ons nu, zou gewoon nog een cadeautje zijn. Ik ben ondertussen alweer 1 keer zwanger geweest, maar dat eindigde in een vroege miskraam.
Tijdens de vorige zwangerschap heb ik gewoon, tussen bijna allemaal jonge zwangeren heerlijk mee gekletst op het forum. In elk geval heb ik ervaring genoeg in het zwanger zijn, bevallen, het ondergaan van allerlei onderzoeken enz.
Als vraagbaak ben ik in elk geval geschikt, maar ik zie weinig "oudere zwangen, terwijl die er toch, naar mijn mening, ergens tussen zitten. Gewoon, om samen te hopen, te vrezen, elkaar er doorheen te slepen en (nogmaals) een trotse, supergelukkige moeder te worden.
Tijdens de vorige zwangerschap heb ik gewoon, tussen bijna allemaal jonge zwangeren heerlijk mee gekletst op het forum. In elk geval heb ik ervaring genoeg in het zwanger zijn, bevallen, het ondergaan van allerlei onderzoeken enz.
Als vraagbaak ben ik in elk geval geschikt, maar ik zie weinig "oudere zwangen, terwijl die er toch, naar mijn mening, ergens tussen zitten. Gewoon, om samen te hopen, te vrezen, elkaar er doorheen te slepen en (nogmaals) een trotse, supergelukkige moeder te worden.