zwanger na keizersnede

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is ingrid en ben nieuw op dit forum. Gelukkig ben ik al gezegend met een mooie zoon. Hopenlijk doe ik jullie hier geen pijn mee. Hij is geboren na een keizersnede. Nu zijn we bezig met een tweede kindje maar zit nu in ronde 10 en het lukt maar niet. Ook is mijn cyclus onregelmatig tussen de 22 en 27 dagen. Wie herkent dit probleem of weet raad. Ik weet dus ook niet mijn vruchtbare dagen of nod dag.

Ik hoop dat het voor jullie allemaal snel lukt en dat jullie wat adviezen hebben voor mij.

groetjes duker

Hai duker,

Zelf nooit mama geworden, laat staan een keizersnede gehad. Vriendin van me wel. Een hele problematische zelfs. Maar zij is inmiddels alweer trotse mama van een tweede gezonde dochter. Niets om je ongerust over te maken dus.
Je cyclus is niet zo onregelmatig hoor. Zelfs lekker kort. Bij mij varieert ie ook van 25-29 dagen. Ik reken op 9maanden.com mijn kortste cyclus en langste uit. Daar tussen zitten dus je vruchtbare dagen. Vrij eenvoudig te bepalen. Probeer anders eens ovulatietest van sensitest. Die geven je snel duidelijkheid of je goed bezig bent. Ze zijn erg voordelig.
je kunt ze bestellen op sensitest.nl
xx Annette

Hoi hoi,

wij hebben ook al een zoon, van ruim 2, die met een keizersnee is geboren (viel vies tegen trouwens).
wij zitten nu in ronde 11 voor een brusje.

Lastig dat je cyclus zo onregelmatig is. Misschien is het een idee om ovulatietesten te gaan gebruiken? Dat doe ik zelf ook, helaas tot nu toe nog zonder resultaat maar je kan tenminste wel zien wanneer je ei eraan komt!

Veel suc6, groetjes Janu

bedankt al vast voor de reacties. De keizersnede viel ook vies tegen vooral omdat het allemaal erg snel ging. Ik heb namelijk nog geen 1 wee gehad. Het ging zo snel dat ik ook onder volledige narcose ben geweest.
MIjn zoontje had namelijk een zuurstof tekort en heeft hier ook een hersenbeschadiging aan over gehouden.
Ik ga zeker die ovulatietest gebruiken. Uit de temp merk ik dat ik ook geen eisprong heb. Dan weet ik het zeker

groetjes ingrid

Duker,

wat vervelend dat je kindje een hersenbeschadiging heeft opgelopen.
Zelf heb ik ook een keizersnede geahd bij mijn eerste kindje. Ook onder volledige narcose, omdat de ruggenrpik mijn bovenlichaam, ipv mijn onderlichaam verdoofde.

Ruim 6 maanden na de keizersnede werd ik weer zwanger, en ik heb dus twee moie dochters. Afgelopen april ben ik beallen van mijn derde kindje een zoon dit keer.

Ik hoop dat je vlot weer zwnager wordt, en dat het dit keer allemaal iets anders loopt. Bespreek als je zwnager bent je angsten gewoon met de gynaecoloog, die kunnen je informeren en geruststellen. En als je bang bent dat het nu niet lukt vanwege de keizersnede, dan kun je ook eens gaan praten met een gynaecoloog.

Succes

Miep

Hoi Drukker
En alle andere!!
Jeetje wat vervelend om zoiets te lezen,
Ik ben zelf ook een gelukkige mama van een zoontje van 19 maanden
Ik heb zelf een zware zwangerschap gehad met negen maanden lang spugen ziekenhuis in en ziekenhuis uit! Iedereen zei dan krijg je vast een makkelijke bevalling, heelaas vrijdag en zaterdag weeën en toen is onze zoon zondag geboren met een keizersnee, ik heb dat niet als rot ervaringen want ik kon niet meer van de weeën en spugen tegelijk was eigenlijk blij dat ik geholpen werd! Ik heb wel een ruggenprik gehad en dat ging goed! we zijn nu ook bezig voor een tweede zit nu in ronde zes de eerste keer dat ik zwanger wilde worden duurde 2 jaar dus hoop dat het dit keer niet zo lang duurt,maar het blijft spannend!mijn cyclus is ook verschillend tussen de 25 en 28 dagen!! Iedereen veel succes!!
Groetjes van Nancy

Terug
Bovenaan