zwanger na keizersnee

Een aantal dagen geleden had ik een vraag over weer zwanger worden na een keizersnee. Nu had ik nog een vraag: Hoe lang hebben jullie gewacht om "weer te beginnen" na de keizersnee? En hoe lang duurde het voor je zwanger was?
Groetjes
 
het lijkt mij dat je toch min. een jaar moet wachten,dat het beter is,sowieso na een bevalling.maar goed,de natuur gaat vaak haar eigen weg.
een collega van mij was binnen een jaar zwanger van de tweede,na een keizersnee.
mischien een tip;je kunt het ook vragen op het zwanger zijn forum,wie weet kunnen die je beter verder helpen.
succes!
 
Een collega van mij heeft vorig jaar begin maart een keizersnee gehad. Ze is nu van de 2e zwanger, ze is in juni uitgerekend. Ze is dus een half jaar na de eerste keizersnee weer zwanger geworden.
 
Hallo,
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik wilde deze vraag ook stellen op het zwangerforum, maar ik krreg het er niet op. Heel verhaal geschreven, maar plaatsen dus ho maar. Vandaar dat ik het hier heb geprobeerd. Ik ga het nog wel een keer proberen.
Groetjes
 
mijn arts zei dat ik inderdaad na een 3 maanden tot een half jaar weer zwanger mocht worden.De eerste 3 maanden is de oprekking namelijk nog minimaal, dus als je na 3 maanden weer zwanger zou zijn, zou het geen probleem geven.
zelf heb ik 18 maanden gewacht, en werd na 12 maanden pas zwanger van de 2de. Ben nu bezig voor mijn 3de (na 1 miskraam in maart)
succes
 
mijn arts zei ook dat we een half jaar moesten wachten voordat we het nog eens mochten proberen. Wij hebben 1 jaar gewacht en ik was gelijk zwanger. Daar keken we zelf ook van op want dat had de vorige keer anderhalf jaar geduurt!
 
Terug
Bovenaan