zwanger na ks, meer buikpijn??

A

Anoniem

Guest
hoi dames,
zoals titel al zegt: ik ben zwanger na een keizersnee. Nu voel ik helemaal geen zwangerschapskwaaltjes, maar wel veel meer "trekpijn" in liezen en rond litteken ks. Dit ehrken ik van 1e zwangerschap helemaal niet.Herkent iemand dit? (zou me kunnen voorstellen dat dit door littekenweefsel komt)
Groetjes, mira

hoi hoi,

wat ik me afvraag, hoelang is het geleden dat je de ks hebt gehad?

bij mij is het bijna drie jaar geleden en ik moet zeggen dat ik eigenlijk nergens last van heb ook van die zwangerschaps kwaaltjes nieten daar had ik bij de eerste wel last van dus ben eigenlijk wel blij dat ik dat nu niet heb.

groetjes tineke

Hoi Mira,

Ik ben nu in 3 jaar zwanger van de derde. Ik heb twee keizersneedes gehad. ik kan wel met je mee praten over af en toe een wat trekkende "pijn". Het is absoluut niet continu, maar soms heb je echt even het gevoel dat er ook rond die plekken even in je lichaam wordt gewerkt. En dan ben ik ook nog maar 7 weken zwanger.

Ik heb die dingen ook wel in mijn vorige zwangerschap gehad en moet zeggen als het erger wordt dan zal ik ook bijtijds aan de bel trekken bij de gyneacoloog.

Succes ermee. En als je het niet vertrouwd zal ik als ik jou was gewoon even contact opnemen met het ZH.

Groetjes Claudia

Dank jullie voor jullie reacties!! Ik ben 14mnd geleden met ks bevallen. Ik maak er niet echt zorgen om,omdat het een heel ander gevoel is dan menstruatiepijn. Maar ja, omdat ik verder niets voel, twijfel je dan soms toch een beetje.(al zit ik niet echt op  de misselijkheid van vorige keer te wachten hoor, hahaha)  Ga volgende week bellen voor 1e afspraak bij gyn, spannend!
Jullie goede zwangerschap gewenst, groetjes mira

Terug
Bovenaan