zwanger na leeg zakje maar nu bloedklontertje...

Hoi, in maart bij de eerste echo was er slechts een leeg zakje tezien, gevolg; dubbele curetage omdat het niet schoon was.
Nu na drie keer proberen ben ik terug zwanger maar heb ik maandag op de echo (6wk1dg) wel een kloppend hartje gezien (!!!) maar ook een klein bloedklontertje van 0.5 cm groot. Nu moet ik een week liggen en dan terug voor een echo, hopelijk is hetding dan opgelost enkunnenweook weer eens gaan genieten.
Iemand ervarng? Iets soortsgelijks?
groetjs astrid

Bah wat een onzekerheid! Hoop voor jullie dat alles ok is! Sterkte de komende week en volgende week kom je hier vast en zeker weer vertellen dat alle stress voor niets was!

Jeetje wat een spanning weer,nu kan je er nog niet van genieten.

Sorry,heb er geen ervaring mee en eigenlijk ook nooit wat van gehoort.
Kan het kwaad als het niet weg gaat??

Nou ik ga voor je duimen dat het snel oplost!

Sterkte deze week,groetjes van Jo

nou, wat ik er van weet is dat ALS het eruit gaat het het zakje mee kan trekken, gelukkig is het dingetje maar heel klein. Daarom krijg ik nu ook hormonen(oestrogen) om de innesteling tebevorderen.Ik had er eerlijk gezegd ook nog nooit vangehoordhoor,heb inmiddels wel verhalen gelezen over vrouwen met een bloedklonter van 4x4cm die ook vanzelf verdween, MAAR het kan ookde verkeerde kant op gaan.
Nu al drie dagen liggend doorgebracht, tot maandag en dan weer een echo!

Pfft spannend en als je leest het kan goed gaan maar dan lees je weer het kan fout gaan,weet je nog niks.
Het enige wat je nu kan doen is je idd aan het advies houden en vooral veel te blijven liggen.
Wat duurt het dan lang voordat het weer maandag is he!

Heel veel sterkte meis,hopelijk gaan de dagen een beetje snel voor je en lost het gewoon zonder problemen op!!

Ik duim met al mijn vingers en tenen!

Nou heel veel succes en sterkte, en probeer maar zoveel mogelijk afleiding te creeren voor jezelf, nog films die je niet gezien hebt. En laat je lekker verwennen door iedereen.

Groetjes,

Nou, die oesttrogen pillen die ik neemmaken me zo slaperig en lam dat ik veel slaap en ach met een laptoppie liggend op de bank, tvtje erbij, kom ik de tijd wel door.Ik hoopalleen dat het niet te lang duurt, nu zijn mijn twee kids bij hun vader voor 10 dagen maar straks weer thuis,en dan zal rusten moeilijk worden... :s
Bedankt voor jullie reacties! En blijf duimen, ik heb al een mk in maart gehad, twee trek ik niet hoor...

Terug
Bovenaan