<p>Dag allen,</p><p>Ik hou mijn menstruatiecyclus altijd goed bij via de Flo app. Deze app heeft mijn ingeplande menstruatiedag 90% altijd goed. Soms zit die er een paar dagen naast. Nu is de volgende situatie voorgevallen. Mijn vriend en ik hebben onveilige seks gehad tijdens mijn vruchtbare dagen. Nadat hij was klaargekomen voelde ik de volgende dag lichte krampen. Ik heb toen 36 uur later alsnog de MAP genomen (ik weet eigenlijk niet zo goed waarom). We hebben een kinderwens en een kind is welkom, but so be it. Nu heb ik sinds afgelopen zondag al menstruatieachtige krampen, is mijn eetlust verminderd en ben ik erg moe. Normaliter heb ik 1 a 2 dagen voordat mijn menstruatie begint krampen en nu houdt het dus al langer aan. Deze krampen zijn wel typerend, alsof de menstruatie komt, maar als ik kijk zie ik een witte doorzichtige afscheiding Ik heb wel eens vaker de MAP genomen, maar deze klachten na een MAP zijn bij mij niet bekend. Nu heb ik 2 dagen voor NOD een zwangerschapstest gedaan, deze is negatief. Vandaag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen maar ook nu is de test negatief. Ik weet ook dat de MAP de menstruatie eventueel kan verschuiven.. maar stiekem hoop ik toch zwanger te zijn.. Hoe denken jullie hierover als je dit zo leest? Als ik vrijdag nog niet menstrueer dan ga ik weer een test doen.</p>