zwanger na me eerste miskraam geworden

Hallo dames,
ik heb in februari 2010 een miskraam gekregen.ik ging na me tweede maand toe toen bleek dat er op de echo geen hartje meer te zien was en het kindje voor 8 /9weken te klein was.Ik heb zelf me miskraam verloren en hoefde geen curretage omdat me lichaam het zelf had gedaan.In maart 6 maart 2010 werd ik weer ongesteld.en daarna niet meer ik heb testen gedaan en die waren positief ben al bij de verloskundige geweest.zonder mijn vriend.en 3 mei ga ik naar het ziekenhuis voor een echo.dan weet ik meer.me vriend praat er nog niet zo over.misschien is hij bang dat het weer fout gaat.Ik hoop nu dat deze keer het goed gaat.groetjes s.c.

Hoi s.c.,

Allereerst proficiat met je zwangerschap!
Ik heb 3x pech gehad en ben nu 22,5 week zwanger en alles gaat perfect!
Mannen gaan met hun verdriet gewoon anders om als wij.
Mijn man heeft het ook zwaar gehad ook al probeerde hij er alleen voor mij te zijn.
Pas na de 20 weken echo durft hij erin te vertrouwen.
Ik denk dat jou vriend zichzelf gewoon probeert te beschermen door er nog niet zo veel mee bezig te zijn.
Voor jou ook niet leuk maar wel te begrijpen toch?
Stiekum kon ik mij ook nog niet zo hechten aan mijn beeb in de buik op het begin was veel te bang om weer teleurgesteld te worden.
Sinds de nekplooimeting en nu ik het kindje voel is het makkelijker geworden.
Ik ga voor je duimen meid dat je deze keer net zoveel geluk hebt als mij!!!!

Liefs Pupke

Hoi S.C

ik ben op dit moment 31 weken zwanger. hiervoor heb ik 3 miskramen gehad in 12 maanden tijd.
Ik heb ook pas met 20 weken durven vertrouwen in de zwangerschap en na de 27ste week ging voor mij de zwangerschap pas echt beginnen.

iedereen gaat er anders mee om. de een kan niet wachten om weer zwanger te worden voor de ander is het te snel. probeer er goed over te praten.

nu duimen tot 3 mei!!

groetjes karin

Hoi S.C

ik ben op dit moment 31 weken zwanger. hiervoor heb ik 3 miskramen gehad in 12 maanden tijd.
Ik heb ook pas met 20 weken durven vertrouwen in de zwangerschap en na de 27ste week ging voor mij de zwangerschap pas echt beginnen.

iedereen gaat er anders mee om. de een kan niet wachten om weer zwanger te worden voor de ander is het te snel. probeer er goed over te praten.

nu duimen tot 3 mei!!

groetjes karin

Gefeliciteerd!!

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en heb in september een miskraam gehad. Ik dacht zelf rond de 11 weken zwanger te zijn, en kreeg een bloeding. Op de echo was een vruchtje ter grootte van ong 6 a 7 weken te zien. We zijn naar huis gestuurd met de mededeling dat er 90% kans was op een miskraam. Helaas ging het een week later mis, en 5 dagen later heb ik een curretage gehad.

Omdat ik bij mijn 2 vorige zwangerschappen heel snel zwanger was vond ik het verschrikkelijk dat het nu zo lang (voor m'n gevoel) duurde.

Ook wij krijgen 3 mei onze eerste echo en er zal een last van m'n schouders afvallen als alles er goed uit ziet.

Ik heb nog best vaak verdriet van m'n miskraam. Mijn vriend praat er uit zichzelf ook niet echt over, ik moet er ech zelf wel over beginnen. Iedereen verwerkt zijn/haar verdriet natuulijk op z'n eigen manier.

Gaat je vriend wel mee naar de echo? Is toch wel belangrijk om dit samen te doen, vind ik dan.

Laat je weten hoe je echo geweest is?

Groetjes

hoi ik heb ongeveer hetzelfde verhaal als jij, s.c.
heb in februari een miskraam gehad, ik was ruim 8 weken.
ik ben het vruchtje vanzelf verloren, na een weekend ongelooflijke buikpijn gehad te hebben.
in maart ben ik ongesteld geworden en nu ben ik weer 6 weken zwanger!
14 mei hebben we onze 1e echo...dus wel spannend allemaal ja.

ik hoop dat alles goed is op 3 mei!
groetjes

He meiden ik hoorde hier ook thuis na een mk in september, gisteren was mijn uitgerekende datum geweest, maar kan vertellen dat ik de dag goed ben doorgekomen want ik ben inmiddels alweer 20 wk en 3 dagen zwanger.

Het is moeilijk in het begin, je blijft onzeker, maar geloof me als je eenmaal de kleine voelt (ik nu 2 weken) ga je erin geloven, en het verdriet slijt.
Ik weet dat onze 1ste bij ons is, en dat hij/zij er nu juist voor zorgt dat het goed met ons gaat.

Probeer door te gaan en de grootste last valt van je schouders bij de eerste goede echo. Kop op.

liefs nath

hoi hoi allemaal!
ik heb al een kindje van 3!

11juli heb ik een miskraam gehad met 7 weken!
erg jammer! en terleurstellend

nou moet ik a.s. zondag ongesteld worden..

maar nou is het geval
dat ik smorgens geen brood door me keel krijg..
ik kan de hele dag wel slapen..

na het avond eten het ik een vollere en harde buik!!

zwanger of niet ??

Terug
Bovenaan