Zwanger na meerdere miskramen

Goededag ik ben een vrouw van 43 en heb zojuist mijn tweede digitale test gedaan die zwanger aangeeft.

3 wkn en 3 dagen is erg pril. Mijn vorige zwangerschap is geëindigd na het zien van een kloppend harte was er geen hart actie meer de echo erna

Natuurlijk extra spannend nu weer zwanger. Ik heb nauwelijks symptomen normaal voel ik het zelf al aan. Nu ben ik op vakantie en heb veel rust. Wel wat wattig in mijn hoofd en wat krampjes. Borsten nog niets.

Extra testen heeft geen zin en klachten kunnen nog komen ik weet het. Zo spannend en ik probeer te ontspannen het heeft geen zin en zelfs een kloppend hartje is dus geen “garantie”

Wie heeft deze ervaring ook? Vooral nog nauwelijks/geen klachten maakt me wat nerveus omdat ik dat normaal wel heb

Hi, bij mijn vorige zwangerschap had ik direct last van misselijkheid en andere kwaaltjes nog voordat ik de test gedaan had. Bij mijn 2e zwangerschap heb ik de gehele zwangerschap nergens last van gehad, dat is heel apart om mee te maken na mijn andere zwangerschap. Als ik de echo's niet zag, kon ik niet geloven dat ik echt zwanger was. Ik was blij dat ik op een gegeven moment het leven in mijn buik ging voelen, dus elke x de bevestiging van leven kreeg.

Ik hoop voor jou dat het goed mag blijven gaan, het kan dus echt goed zitten in je buik zonder kwaaltjes.

Sterkte ermee

Terug
Bovenaan