Zwanger na miskraam: HCG waarden

Hoi allemaal!
Ik heb op 11/12 helaas een vroege miskraam gehad op 5 weken.
Op vrijdag 13/1 positieve zwangerschapstest zonder maandstonden ertussen doorgekregen te hebben en toen HCG waarde 313. Op maandag 16/1 HCG waarde van 1216. zondag 22/1 HCG waarde 5000 en dinsdag 24/1 5900.
Ik ben ontzettend bang om terug hetzelfde mee te maken en aangezien mijn hcg de laatste keer niet verdubbeld is, maak ik me nog meer zorgen… heeft iemand hier ervaring mee aub ?? Ik ben zaterdagnacht ook wakker geworden met extreme steken in mijn onderbuik en ook afgelopen nacht was dit het geval… wie kan mij raad geven/ geruststellen en/ of heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt? Alvast bedankt!

Hoi gebruiker, 
Misschien is de tijd tussen 22-1 en 24-1 te kort geweest hcg verdubbeld pas elke 2- 3 dagen. 
ik heb wel ervaring met vroege miskramen, maar dat gebeurde bij mij juist zonder enige vorm van kramp. 
Nu eindelijk morgen 18 weken zwanger en juist nu aan het begin heel veel kramp en steken gehad ( vooral snachts). Ik snap je onzekerheid, maar helaas kun je niets anders doen dan afwachten. Wanneer heb je weer een test of echo? heel veel succes! 

Hoi alison!
allereerst bedankt voor je reactie en proficiat met je zwangerschap!
ik heb volgende woensdag 1/2 afspraak bij de gynaecoloog voor een echo dus tot dan nog even (bang) afwachten... 
veel succes nog met jouw zwangerschap! 

Hcg verdubbelt enkel in het hele begin daarna niet meer. Dus dit lijkt me niet abnormaal. Steken en krampen had ik ook. Een week na die steken kreeg ik een miskraam. Ik denk eigenlijk niet dat die steken perse een teken waren dat het mis zou gaan. 

ik snap wel heel erg je angstig gevoel. Hopelijk komt het allemaal goed. Alleszins statistisch heb je nu minder kans op een miskraam.

Terug
Bovenaan