Zwanger na miskraam, heel onzeker

Hoi

Ik heb afgelopen juni een gemiste miskraam gehad bij 7 weken, inmiddels ben ik weer zwanger geraakt en zou ik nu 5 weken moeten zijn.
Ik ben super onzeker en bang of het nu wel goed komt, ook omdat ik eigenlijk bijna niets voel. Af en toe heb ik gevoelige tepels maar ook enkel als ik er op duw, en voor de rest voel ik bijna niets.

Het maakt me zo onzeker omdat ik vorige keer ook bijna geen symptomen had.

Iemand hier ervaring mee?

Hoi, helaas heb ik er ook ervaring mee, ik heb een gezonde zoon van 11 jaar, 2 en half jaar erna een vroege miskraam gehad en iets meer als 3 jaar geleden ook een gemiste miskraam gehad bij 8 weken, hartje gestopt helaas, ik dacht eigenlijk dat ik niet meer zwanger kon worden, altijd ook moeilijke cyclus gehad en pcos, nu geheel onverwacht weer zwanger, zijn er enorm dankbaar voor en blij mee maar merkte ook dat ik in het begin best bang en onzeker was of het deze keer goed zou gaan, mijn verloskundige zegt ook dat dat echt niet vreemd is, ik heb nu 3 goede echo's gehad met mooi kloppend hartje, waaronder afgelopen maandag de termijn echo, ik hoop zaterdag 12 weken te zijn en alles gaat nu goed, ik merk ook nu ik wat verder kom dat de angst en onzekerheid afneemt, ook nu ik het zie groeien op de echo's, heb nu over 4 weken weer een controle, het blijft de hele zwangerschap natuurlijk wel spannend maar merk wel dat het nu wat meer gaat landen, vond het zo onwerkelijk hoop dat bij jou ook alles goed mag gaan en dat je gaandeweg wat minder angst krijgt en meer vertrouwen maar het is niet vreemd hoor dat je nu onzeker bent, heel herkenbaar! Groetjes!!

Terug
Bovenaan