Zwanger na miskraam, jonge meid

Hoi Allemaal,

Nog nieuw hier dus probeer mijn weg hier even te vinden. Zoals je al leest, denk ik weer zwanger te zijn nadat ik eind juli '22 een miskraam heb gehad.

Menstruatie is anders geworden dan dat ie altijd is geweesst waardoor ik mijn cyclus opnieuw moet leren kennen. Volgens de flow app had 6 september mijn menstruatie moeten starten. Anders dan wat bruin verlies kwam er niet. Dus 6+7 september getest (CB early en etos) en de testen waren negatief. Vanmorgen (8sept) met kruidvat 2 voor 5 getest en deze werd licht roze positief, al na 1 minuut goed zichtbaar.

Bij de zwangerschap die in een miskraam eindigde wist ik direct dat ik zwanger was. Enorm moe, veel hoofdpijn en brood eten totdat ik erbij neerviel. Nu heb ik helemaal nergens last van. Vind het zo spannend dat ik geen symptomen heb en pas 3 dagen na NOD positief heb getest, en dat de CB niets aangaf.

Mijn vraag aan jullie is of iemand hier ervaring mee heeft ? Bedankt alvast jullie tijd. Groetjes x
 
Heb je alleen obv de app je NOD geschat of heb je ovulatietesten gedaan? Want zonder ovulatietesten weet je nooit zeker wanneer je NOD is, een app is in dat opzicht niet betrouwbaar want je kan zomaar een keer een vroege of late eisprong hebben in je cyclus. Als je alleen obv je app hebt gedaan dan zou het dus ook nog kunnen dat je nog voor je NOD zit. Enige dat je kan doen is afwachten of er nog een 'echte' menstruatie komt en eventueel over enkele dagen opnieuw testen
 
Ik heb geen gebruik gemaakt van ovulatie testen dus jebhebt gelijk dat ik dat niet precies kan zeggen. Ik had het nog niet bekeken op de manier dat ik daarom misschien wel test voor mijn NOD. 
Nou dan ga ik zeker nog opnieuw testen de komende dagen vanwege de positieve kruidvat test van vandaag. Welke zou ik het beste nemen denken jullie? Kruidvat of CB digital
 
Heb de CB digital gedaan, dese gaf aan 3-4 weken zwanger. Mijn verloskundige zei dat alles gewoon goed was zo.  Krijg wel een vervroegde echo ivm vorige miskraam, dus daar ben ik wel heel blij mee en geeft me al rust.
 
Bedankt vokr de reacties :)
 
Terug
Bovenaan