Zwanger na miskraam.. Spannend!!

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Vorig jaar had ik op 12 december een positieve zwangerschapstest in handen. Dit zou ons 2e kindje worden.. Helaas met de kerst een bloeding gekregen en op 3 januari ben ik het gruchtzakje verloren, een vroege miskraam dus.. Gelukkig heb ik verder weinig last ergens van gehad en ook psychisch gaat het goed. We hadden allebei zoiets ccan; het lichaam zal het niet voor niets zo doen.. Tuurlijk is het verdrietig, maar het moest waarschijnlijk zo zijn.</p><p> </p><p>Maar nu; Vanmorgen een test gedaan, ik had al 3 dagen zere borsten, dit had ik bij de vorige zwangerschappen ook meteen..</p><p>(Ik dacht trouwens ongesteld te zijn geworden afgelopen woensdag, tot zondag iets bruin/rood bloedverlies gehad)</p><p>Dit bleek dus een innesteling te zijn, want de test gaf vanmorgen ZWANGER aan??</p><p>Oh wat is dit weer spannend! Ik ben heel blij, maar ook zo bang?</p><p>Hopelijk mag dit kindje zich goed gaan ontwikkelen en kan ik gaan genieten van mijn zwangerschap. </p><p> </p><p>
t39pnryaucyab.jpg
</p>

Terug
Bovenaan