<p>hallo allemaal,</p><p>Graag even jullie advies. 17 sept heb ik positief getest, echo gehad ivm eerdere miskramen en het leek erop dat het wederom miskraam zou worden. Hcg geprikt was 18 op 20 sept. Zwangerschapsklachten namen af en 23 sept helaas een miskraam met stolsels etc daarna ook alle testen negatief. Nog 2 dagen bloedverlies gehad, daarna niet meer.</p><p>vorig weekend weer eens geklust, echter leek ik daarna weer zwangerschapsklachten te hebben?? Ik dacht dat ik het me verbeelde, maar toch echt moe, gespannen borsten etc. Ook wat bruinverlies tussendoor.</p><p>Gisteravond nog maar eens een test gedaan , al zou dit cyclustechnisch niet kunnen, en die was overduidelijk positief! Vanochtend weer getest omdat ik dacht dat het vals positief was, deze testen( heb meerdere gedaan ) zijn heel licht positief ( tuurstreepjes )</p><p>vanmiddag kreeg ik een bloeding en het lijkt op mijn menstruatie??? Of is het een 2e miskraam na een hele korte cyclus?? </p><p>De cyclus start toch weer na je miskraam? Als ik mijn vorige cyclus zou volgen zou ik nu ongesteld moeten worden, maar die zou nu toch afwijkend moeten zijn? Een 2e miskraam is toch haast onmogelijk binnen het tijdsbestek na de vorige? </p><p>Wie weet raad??</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>