Zwanger na miskraam?

<p>hallo allemaal,</p><p>Graag even jullie advies. 17 sept heb ik positief getest, echo gehad ivm eerdere miskramen en het leek erop dat het wederom miskraam zou worden. Hcg geprikt was 18 op 20 sept. Zwangerschapsklachten namen af en 23 sept helaas een miskraam met stolsels etc daarna ook alle testen negatief. Nog 2 dagen bloedverlies gehad, daarna niet meer.</p><p>vorig weekend weer eens geklust, echter leek ik daarna weer zwangerschapsklachten te hebben?? Ik dacht dat ik het me verbeelde, maar toch echt moe, gespannen borsten etc. Ook wat bruinverlies tussendoor.</p><p>Gisteravond nog maar eens een test gedaan , al zou dit cyclustechnisch niet kunnen, en die was overduidelijk positief! Vanochtend weer getest omdat ik dacht dat het vals positief was, deze testen( heb meerdere gedaan ) zijn heel licht positief ( tuurstreepjes )</p><p>vanmiddag kreeg ik een bloeding en het lijkt op mijn menstruatie??? Of is het een 2e miskraam na een hele korte cyclus?? </p><p>De cyclus start toch weer na je miskraam? Als ik mijn vorige cyclus zou volgen zou ik nu ongesteld moeten worden, maar die zou nu toch afwijkend moeten zijn? Een 2e miskraam is toch haast onmogelijk binnen het tijdsbestek na de vorige? </p><p>Wie weet raad??</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Qua tijd kan het geen twede miskraam zijn. Misschien nog hch van je vorige zwangerschap in je bloed? Ook voor innesteling erg vroeg. Na miskraam kan het even duren voordat alles weer normaal is. 
Succes
 
Hoi rosa,
dank voor je bericht! Hcg van de vorige miskraam kan het niet zijn want na de miskraam uitgesloten ( ook omdat ik kans heb op tweelingen) bloedtest hcg gaf 19 aan vlak voor miskraam , dus al afname van hcg in vergelijking met aantal dagen ervoor bij positieve test en na miskraam alle testen negatief zowel digitaal als kV ...
 
Hmmm wat raar. Mijn eerste reactie zou ook zijn dan het positief is van de vorige miskraam. Positief van een nieuwe zwangerschap is namelijk onmogelijk gezien de planning  
Heb je na je miskraam een echo gehad om te kijken of het helemaal schoon was? Zo niet  dan zou ik die bij je vk aanvragen of misschien sowieso doen?
ik hoop in ieder geval dat het snel goed komt. Ik heb twee miskramen en een bbz gehad en ben nu 13 weken zwanger. Ik was steeds we super snel zwanger. Binnen een maand, maar dan testte ik dus pas 6 weken na de miskraam/bbz positief. Jij zit er nu net 2 weken over heen en het is de vraag of je ovulatie al plaats heeft gevonden. 
Sterkte in ieder geval!!
 
Terug
Bovenaan