Zwanger na miskraam

<p dir="ltr">Lieve dames,</p><p dir="ltr">Ik heb 30 augustus een miskraam gehad (zelf begonnen met bloeden) en op 3 september een echo gehad waarop niks meer te zien was (alles was dus netjes zelf afgebroken).<br />Ik heb geen testen meer gedaan daarna en omdat ik toch weer wat misselijk ben en gevoelige borsten gisteren en test gedaan en die was positief!!<br />Totaal niet verwacht, want ik dacht ik zal eens kijken en als hij dan negatief is weet ik zeker dat ik binnenkort weer ongesteld wordt....<br />Meteen de verloskundige gebeld en verteld en gevraagd of de test niet positief nog is van me miskraam, maar de verloskundige zei je bent waarschijnlijk gewoon weer zwanger!<br />Ik heb ook weer vruchtbaar slijm gehad (zo houd ik mijn vruchtbare dagen in de gaten) en daar dus gebruik van gemaakt ?</p><p dir="ltr">Ik ben nu alleen zo bang dat het toch niet waar is en dat het toch nog van mijn miskraam is.... Ik durf gewoon niet te hopen dat ik meteen weer zwanger ben...</p><p dir="ltr">Veel liefs Xx</p>

Hoi DaphneP
Ik denk dat je er van uit mag gaan dat je gewoon weer zwanger bent.
Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en de zwangerschapshormonen waren binnen een week al niet meer te traceren.
Ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan, spannend hoor!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Groetjes Siska.

Hoi Daphne. Gefeliciteerd, ik ga er vanuit dat je zwanger bent en verwacht niet dat het hcg nog in je lichaam zijn. Na hoeveel weken had je een mk? Ik heb zelf van het weekend positief getest en vind het heel spannend.. Ook ik heb een mk gehad in maart. Ik merk dat ik er nog niet echt van kan genieten.. Eerst maar een goede echo gezien hebben ofzo.. Succes!! 

Hoi Daphne. Gefeliciteerd, ik ga er vanuit dat je zwanger bent en verwacht niet dat het hcg nog in je lichaam zijn. Na hoeveel weken had je een mk? Ik heb zelf van het weekend positief getest en vind het heel spannend.. Ook ik heb een mk gehad in maart. Ik merk dat ik er nog niet echt van kan genieten.. Eerst maar een goede echo gezien hebben ofzo.. Succes!! 

Heyhey, klinkt als een nieuwe zwangerschap. Gefeliciteerd !!
Ik heb afgelopen mei een mk gehad en nu 6+ weken zwanger. Het is dood eng maar probeer te vertrouwen op je lichaam

Terug
Bovenaan