<p style="text-align: left;">Hoi meiden,</p><p>1 februari ben ik met 7 weken het vruchtje verloren, in de dagen ervoor was het bloedverlies al begonnen en tijdens de echo zou het met 5 weken al gestopt zijn te groeien. Wat een inmens verdriet! Na bijna 1,5 jaar zwanger proberen te raken was het gelukt en mocht het toch niet zijn.</p><p> </p><p>14 dagen na de 'mini bevalling' (welke ik overigens erg heftig vond met weeën etc) had ik mijn eisprong weer. Zo mooi en blij dat mijn lichaam gelijk weer klaar was voor een nieuwe zwangerschap. </p><p> </p><p>2 dagen voor mijn nod teste ik licht positief, dacht dat het vast nog een restje zou zijn van mijn miskraam. Test op nod was ook erg licht, 2 dagen verder al wat donker en nu 4 dagen gewacht en na een donkere streep een clearblue test gehaald en 2-3 weken zwanger!!! Officieel vandaag 5 weken.</p><p>Ik ben ergens zo blij, maar durf dit ook weer niet goed te zijn.. een hele grote angst dat dit ook weer misgaat. Ik blijf mezelf voorhouden dat de kans veel groter is dat het nu wel goedgaat, maar toch. </p><p>Zijn er andere mama's met tips? Met 6w en 5d mogen we al voor een eerste echo, daar ben ik heel blij mee. Maar dit duurt nog 11 dagen ? en wat als.... </p><p> </p><p>Liefs, jess</p>