Zwanger na miskraam?

<p>ik heb Zondag 9 juni een miskraam gehad opgewekt met medicatie. Hcg was voor de tijd 732 die vrijdag 14 juni gezakt naar 10 echo zag er goed uit. Nu ben ik niet meer ongesteld geworden en op dag 31 negatief en op dag 46 positief getest vandaag een clear blue test gedaan die gaf 3+ aan.  Ben ik opnieuw zwanger of kan het hcg van de miskraam weer gestegen zijn? </p>

Hey,
Als op 14 juni het hcg nog maar 10 was ben je opnieuw zwanger, dus gefeliciteerd! Voor 3+ heeft de test veel meer hcg nodig als 10.

Hier precies hetzelfde gehad. Ik twijfelde ook of het misschien oud HCG kon zijn. Dus steeds na 2 dagen de test herhaald (je HCG stijgt per 48 uur), en de test bleef oplopen, dus we waren inderdaad direct weer zwanger. Nu 15 weken :)..

Ik heb precies hetzelfde!

9 juni heb ik ook een miskraam gehad, en nu ben ik inmiddels alweer 7 weken zwanger! Ik dacht ook misschien is het van de vorige keer nog, maar aangezien ik toen helemaal ‘schoon’ was ben ik opnieuw zwanger. En jij dus ook!
Je zou evt een afspraak kunnen maken voor een echo om even te kijken als je het niet zeker weet zelf. 
Liefs 

Ook weer snel zwanger dus mommytobeeeee. Ja heb het ziekenhuis al gebelt zouden eigenlijk 20 augustus naar de fertiliteits kliniek moeten omdat zwanger worden heel moeilijk voor ons is.   En nu dus blijkbaar wel meteen weer raak naar de miskraam. Alleen heb heel weinig klachten in het begin meer dan nu. Mag gelukkig morgen al komen. Maar ben bang dat het weer niet goed zit. 

Beste Liekeg, heel veel succes morgen, Sterkte. 
Ik weet uit ervaring (ook miskraam en binnen twee weken weer zwanger) dat deze dagen echt voorbij KRUIPEN. 
Laat je even weten hoe het ging? We hopen het beste voor jullie! 

De echo was nog weinig op te zien. Er zat wel een vlek wat een zwangerschap zou kunnen zijn. Moest bloedprikken hcg was 2732 dus dat was wel weer positief. Bij me miskraam in de 700 gebleven. Over 2 weken terug komen en hopelijk zie ik dan wat meer. 

Terug
Bovenaan