Zwanger na Miskraam

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,
Ik heb ongeveer 4 weken geleden een miskraam gehad. Ben hier vrezelijk verdrietig van geweest, zeker omdat het eigenlijk nog niet gepland was. We waren er wel al mee bezig maar ik was nog niet met mijn pil gestopt. Toen was ik opeens wel zwanger. Ik hoorde maandag dat het echt zo was en donderdag begon ik met bloeden. Ik heb mijn verloskundige gebeld en ik kon meteen komen. Ik moest het even afwachten, ik had namelijk wel buikkrampen, maar het bloedverlies was niet zo veel. Vrijdag avond heb ik een echo gehad en mijn baarmoeder was helemaal leeg, ze konden niets zien.
Ik was op dat moment ongeveer tussen de 6-7 weken zwanger.
Nu wacht ik op mijn menstruatie, maar mijn vraag is, hoe lang moet je tussen een miskraam en opnieuw zwanger raken laten zitten?
Thanks dat ik me verhaaltje even kwijt kon..
Liefs kim

lieve kim,

allereerst wat vreselijk voor jullie! veel succes en sterkte met het een plaatsje geven meid!!
ik heb ook een MK gehad bij 5 weken en ben na mijn ongi, wat wel heftiger was en langer duurde gewoon weer gaan klussen...bij ons voelde dat goed en oke. Das bij ieder verschillend, de ander wacht eerst 1 cyclus af voordat ze er weer voor gaan. Das makkelijker voor de telling van je cyclus, en is je lichaam schoon vanbinnen, maar das dus prive! Ik telde weer meteen aan omdat die hormonen toch in je lichaam zitten denk ik of we hadden gewoon geluk! in ieder geval, je hoeft niet af te wachten, je kunt er weer meteen voor gaan , maar das afhankelijk van jullie gevoel erbij!

veel succes ermee en hopelijk mag je weer snel zwanger worden als jullie erweer aan toe zijn!!

liefs sweety

Dank je wel Sweety! We willen het heel graag weer proberen, dus gaan er gewoon  weer  voor!  Liefs, kim  

Terug
Bovenaan