Zwanger na miskraam

<p>Hallo</p><p>Ik heb het hele internet al afgespeurd.. maar wil het toch hier vragen..</p><p> </p><p>14 april jl heb ik met 12 weken een miskraam gehad. Nu drie week later twee positieve clearblue testen die aangeven 1-2 week zwanger.</p><p> </p><p>Kan dit een nieuwe zwangerschap zijn? Of is het nog het oude hcg wat hij test?</p><p>Ik hoor graag jullie ervaringen!</p><p> </p><p>liefs </p>

Dat kan nog van de oude zwangerschap zijn inderdaad. Dat duurt eventjes voordat het uit het lichaam is! Bij mij (na 10 weken de miskraam) was het er na 2 weken wel uit, dus dat kàn wel. Maar kan twee kanten op. Over een week nog een test en kijken of hij 3+ aangeeft of niet zwanger denk ik?

Het kan inderdaad nog van de mk zijn maar ook een nieuwe zwangerschap. Ik heb zelf eind maart onze dochter met 18 weken verloren (ze was niet levensvatbaar). Ik heb toen na 2,5 week een test gedaan om te kijken of ik nog zwangerschapshormonen in mn lichaam had. De test was bij mij omo wit. Zou de test over een week herhalen en als je dan nog twijfelt de vk bellen voor advies misschien mag je dan al snel langskomen voor een echo.

Wij zijn met 18+3 ons kindje verloren (1april'21). Nog heel pril dus.
Heb nog steeds ontzwangerklachten met name de haaruitval.

Een test kan tot ong 3week nog positief zijn, dacht ik.
Ik heb net mijn eerste menstruatie weer.

[quote quote=10442582]Wij zijn met 18+3 ons kindje verloren (1april’21). Nog heel pril dus.Heb nog steeds ontzwangerklachten met name de haaruitval. Een test kan tot ong 3week nog positief zijn, dacht ik.Ik heb net mijn eerste menstruatie weer.[/quote]
Jeetje wat heftig.. heel veel sterkte ❤️

[quote quote=10442570]Het kan inderdaad nog van de mk zijn maar ook een nieuwe zwangerschap. Ik heb zelf eind maart onze dochter met 18 weken verloren (ze was niet levensvatbaar). Ik heb toen na 2,5 week een test gedaan om te kijken of ik nog zwangerschapshormonen in mn lichaam had. De test was bij mij omo wit. Zou de test over een week herhalen en als je dan nog twijfelt de vk bellen voor advies misschien mag je dan al snel langskomen voor een echo.[/quote]
Bedankt voor je reactie
Het is zo wisselend wat je erover Kersts hopen dat de test over een par week nog positief is 

[quote quote=10442570]Het kan inderdaad nog van de mk zijn maar ook een nieuwe zwangerschap. Ik heb zelf eind maart onze dochter met 18 weken verloren (ze was niet levensvatbaar). Ik heb toen na 2,5 week een test gedaan om te kijken of ik nog zwangerschapshormonen in mn lichaam had. De test was bij mij omo wit. Zou de test over een week herhalen en als je dan nog twijfelt de vk bellen voor advies misschien mag je dan al snel langskomen voor een echo.[/quote]
Bedankt voor je reactie een heel
veel sterkte.. wat heftig ❤️

Terug
Bovenaan