<p>Hoi Dames,</p><p>In augustus heb ik een miskraam gehad, waar ik ontzettend verdrietig om ben. Bij de eerste echo (8 weken), kwamen wij erachter dat het vruchtzakje leeg was. Ik werd van mijn roze wolk afgeschopt.. Dat zag ik even niet aankomen. De miskraam werd opgewekt met medicijnen.</p><p>Nu, 3 maanden later ben ik opnieuw in verwachting. Ik heb één menstruatie gehad, dus het is eigenlijk heel snel. Begrijp me niet verkeerd, ik ben SUPER dankbaar. Maar ik durf niet blij te zijn. Ik ben zo ontzettend bang dat het weer niet goed is. </p><p>Bij de eerste zwangerschap deden mijn borsten heel zeer, waren opgezwollen, hard. En bij deze zwangerschap heb ik dat minder. Mijn borsten voelen nog steeds redelijk zacht aan en ze doen niet altijd zeer. Af en toe wat steken in mijn tepels, maar that’s it. Alles wat ik voel trek ik in twijfel, want voel ik dit wel echt? Gisteren voelde ik echt wel krampen onderin mijn buik, vandaag helemaal niks. Aan het begin van de middag waren mijn borsten veel gevoeliger dan ze nu zijn. </p><p>Ook blijven de streepjes op de zwangerschapstesten vaag..</p><p>Heeft iemand anders dezelfde ervaring? Ik heb het gevoel dat ik gek word.. </p>